Gå til innhold

Utålmodig...slap...

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med ammingen her hjemme. Gutten vår er så utålmodig når han skal ta pupp, at han bare blir sint.. sparker, stønner... osv.. Når han endelig får skikkelig tak, så gir han bare 3 sug og puser... strever felt for å få han til å suge i gjenn, men det er nesten umulig. Masere under foten, hånda eller stryke på kinnet virker ikke... men når jeg trekker han litt vekk, så suger han seg inn igjen, å det er det eneste som virker. Og når han endelig tar tak i sugingen er det gått en halv time med spark, sutring litt små suging før han endelig ammer skikkelig. Noen som har noen tips? dem på barsel avd. på sykehuse mente jeg barte måtte vente... så ville han suge skikkelig.. men er noe utålmodig... vil at han skal få melk når han vil, ikke 30 min etter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6159539-ut%C3%A5lmodigslap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme problem med lillegutt i begynnelsen.....

Prøv å holde øye med klokka, når du vet det nærmer seg mat tid, så ville jeg prøvd å gi han litt før.... (slik at han ikke er kjempe sulten) kanskje lagt meg inn i senga å ammet...... Jeg måtte gjøre dette med lillegull i begynnelsen hvertfall :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...