Gå til innhold

Flere som sliter med forholdet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi bare krangler og krangler. Jeg er helt utslitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han vil ikke snakke med meg. Sa til og med at han unngår meg.

Jeg er helt knust nå. Er så sliten og formen er så dårlig. Klarer ikke å gå igjennom det alene.

Vi har et barn fra før, og husker forrige svangerskap og det første året som veldig slitsomt. Jeg trodde vi var mer voksne nå, men jeg tok visst feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke rsenrødt her heller til en hver tid. Jeg er vel litt hormonell og urimelig til tider, og tror han blir litt lei til tider. Sliter vel litt på forholdet. Men så har vi tider da alt er helt perfekt, kos og deili;) Blir litt opp og ned, tror vi begge prøver å gjøre vårt beste for å unngå de dårlige dagene. Men noen ganger er det rett og slett ikke til å unngå...

Håpe dere kommer dere gjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det vi også, trodde faktisk samboeren min ville forstå desse hormonelle utbruddene mine bedre etter forrige gang, men det virka som det kom som et sjokk på han denne gangen også. Da er det lett å begynne å diskutere, men vi kommer oss gjennom dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...