Gå til innhold

Hva med julepresangene da damer????

Anbefalte innlegg

Flere som har fått sånne snusfornuftige hormoner??? Hvis ikke så må dere bare ta kontakt så skal dere få av meg :o) Jeg har nemlig fått så masse å ta av der jeg... tihi.

Med termin 21.desember ser jeg plutselig ikke helt for meg å vagge alle kjøpesentre rundt lille juleaften, på jakt etter de siste pakkene.

Derfor ligger julekortene ferdig laga og utfylt og venter bare på å bli sendt avgårde (!), og pakkene, ja de kommer jeg nok til å handle inn om en liten måneds tid tenker jeg.

Hadde julekakene holdt seg i månedsvis så hadde jeg vel bakt noen av de også.... mmm kakemenn med pels, grønn pels..mmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6159299-hva-med-julepresangene-da-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har hvis fått noen av de hormonene jeg også, hi,hi

Har kjøpt en jule gave, osså har jeg kjøpt 16 kalender pakker, skal jo ha 48 stk. Phu , svetter av å tenke på det. men har jeg begynt med det må jeg bare fullføre, de hadde aldri gått med på sjokolade kalender nå.

Jeg har planer om å bli ferdig med jule presangene i oktober.

godt å høre at jeg ikke er helt alene her da :) håper på å bli ferdig ca oktober jeg også.

48 kalendergaver?!!?

Det er et slit å finne ørten små brukbare og samtidig kjekke ting å putte i kalenderen, hvertfall hvis en er seint ute!

Men tenk på neste år da!!! Da er det 72...

tihi. bare erter.

Annonse

Jeg har heldigvis fått disse julegavehormonene:) Faktisk nesten ferdig og det er så herlig. Tror når desember kommer har jeg mer enn nok med å julepynte huset og bare kose meg og vente på at den lille jenta mi bestemmer seg å komme ut:)

Vintergull. Jeg har tenkt tanken, off, det går jo ikke an , får prøve å finne en løsning. kan jo ikke kjøpe 72 fornuftige men billige små pakker, det er UMULIG,hi,hi. Håper barna forstår det :-)

Nei jeg burde aldri begynt med det vett du:-)

Jeg har kjøpt inn de fleste gavene nå. Godt å være ferdig. Bestilte en del broderte handduker på monogramservice.no Kosta bare 99 for et badehandkle, og det er jo lit arti å ha med navn på. Kjøpte de til barn i familien da.

Ellers slipper jeg å kjøpe in ting til kalender. Ordna en tradisjon der jeg kjøper godteri å pakker inn i stedet.(En liten ting hver dag) Er fryktelig vanskelig å finne ting som de faktisk har bruk for, og som ikke blir for dyrt.

PS: På monogramservice.no har de kjempesøte luer med brodert navn på.

Er nesten ferdig med julegavene jeg også. Er hærlig å tenke på at mår desember kommer har man faktisk litt penger til overs. Slipper å tømme kontoen helt like før jul =) Planen min var å gjøre meg ferdig med alle julegavene i neste måned. De som allerede er handlet inn har jeg også levert =P (slipper å bruke flere hundre kroner på å sende dem)

Annonse

E kommen over halveis med julegavashoppinga... har sånn smått bynnt å finn teng tel adventskalenderpakkan... Tenkt æ kanskje sku pakk inn nå julegava i dag... vi får se... har også planer om å få strøket juldukan... har vaska opp de fleste... ser ikke førr mæ gubben står å stryk julduka lisj julaften... hihi

angående adventskalender m pakker:

da vi fikk det (varte til vi var 18 hehehe...:) så ble vi enige med mamma om at det kunne vær noen pakker som var større og da var det kanskje to-tre dager før den store pakken vi ikke fikk noe..eller bare fikk en tygispakke, et hviskelær eller noe.. eller at det er en gave som det står f ex 16.,17. og 18.des på..fordi den er litt større og dyrere..da lærer jo ungene å vente på no bra også! og det blir enklere for dere :)

nå har jeg lagd julegave liste med mange kolonner :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...