Gå til innhold

Fikk satt inn 2 egg i dag

Anbefalte innlegg

Alt gikk bra og fikk beskjd om at et var noen fine egg. Det er vårtt første forsøk.

På veien hjem fra Oslo fikk jeg plutselig så vondt i hodet. La meg i senga da jeg kom hjem o det viste seg at jeg hadde 38,5 i feber.

Er det noen som har opplevd lignende? Kan det være farlig for delingsposessen osv å være litt syk?

Har ikke vondt noen plass. Har bare feber.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6159054-fikk-satt-inn-2-egg-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Tror ikke det kan være farlig med litt feber. Så lenge ikke feberen skyldes infeksjon etter uthenting av eggene. Det følger vel alltid en viss infeksjonsfare med inngrepet...? Men da hadde du sikkert hatt vondt i magen i tillegg.. Jeg tror jeg hadde ringt klinikken og spurt om dette.

God bedring iallfall :)

Hei!

Gratulerer som ruger! Da er vi nesten likt i løypa og med like mange egg :-) Jeg vet man kan få litt feber ved overstimulering, men om det er det vet jeg ikke, andre sympt på det er blandt annet hurtig vektøkning og tungpusthet. Har du disse sympt bør du kontakte klinikken, men det kan jo være bare forbigående også. Trenger ikke å ha noe betydning for delingsprosessen mener jeg at jeg har hørt, men kan ikke si noe sikkert.

Jeg ville tatt kontakt med legen om jeg var usikker.

Håper det ordner seg og du blir i fin form igjen.

Klem fra lille...

Så fint at du fikk satt inn 2 egg:o).

Så du har snakket med klinikken om feberen så da er det sikkert ok,

men får du vondt i magen også kan det være lurt å ta en ekstra telefon.

Håper feberen gir seg og at du får en fin rugetid:o)

Lykke til

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...