Gå til innhold

Dere som har barn fra før!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holdt på ganske lenge med ubeskytta sex før nr 1 satt, men da hadde vi bare sex når vi ønsket. Stressa ikke med å gjøre det på de "rette" tidspunkta og sånn.. Men var over skyene happy når vi fant ut at jeg var gravid!!! Hun var absolutt ønsket =))))))

Nå har vi "prøvd" i ca 3 mnd. på nr 2.

Annonse

Etter at jeg slutta på pilla gikk det ett år før vi ble gravide med nr 1. Men det var ikke skikkelig prøving, tok det som det kom. Og nå med nummer 2, blir en så forferdelig utålmodig, men det er bare andre prøvemnd enda... ;-) Så da håper jeg å slippe å vente ett år. Alle er visst forskjellig!

Lykke til med prøvinga! Husk å nyte den å da.... ;-)

med første så prøvde vi ikke, men etter 4 mnd satt hun :)

2 gangen jeg ble gravid prøvde vi heller ikke og vi brukte ikke mange mnd der heller... den satt den ene gangen vi hadde sex den mnd... jan 06

men mistet denne gang i MA i 11.uke...

denne gangen er vi kommet til 4pp og med positiv EL test idag er det bare og krysse fingrene :)

Annonse

første ble vi gravid med med en gang, nr to prøvde vi i over et år før vi ble gravid, men mistet i uke 12, prøvde igjen og ble ikke gravid før det hadde gått 1,5 år. prøver nå på nr tre, og er i 1pp.(håper det går fortere denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...