Gå til innhold

meir kvalm med gut enn med jente?


tingeling81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spydde i 9 måneder sist og fikk en gutt, denne gangen er det like ille, men håper jeg slipper i 9 måneder nå... aner ikke hva jeg får er bare 8+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det liksom skal være omvendt... MEn er vel ikke så mye hold i gammel overtro;)

 

Mamma mener jeg får gutt siden jeg er i så god form.. men hvem vet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm døgnet rundt sist, til veke 12 ca trur eg, og då fekk eg gut. Er ikkje kvalm no, men var vel rundt den tida her det begynte sist...så gå eigentleg berre og ventar på å bli kvalm. Er 6+2. Håpar jo på jente den gangen her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kastet ikke opp en eneste gang sist, og var sjelden kvalm.

 

Denne gangen har jeg vært mye kvalm, men heldigvis ikke kastet opp.

 

Første gangen fikk jeg jente. Spennende å se denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies at man blir mer kvalm med jente enn med gutt, kanskje pga større produksjon av østrogen i jentesvangerskap??? Det er vel helst spekulasjoner, men foreløpig stemmer det i hvert fall med meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man blir mer kvalm med jente fordi det er så mange jentehormoner i sving - høres jo litt logisk ut, men det stemmer nok ikke for alle. Jeg var ikke dårlig i det hele tatt i mitt forrige svangerskap - da fikk jeg gutt, nå er jeg heller ikke kvalm og dårlig, men vet jo ikke hva det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen spydde jeg døgnet rundt i 5 mnd,det ble jente,andre gangen litt småkvalm noen ganger,men super form. Det ble også jente. Tror at ting ikke er kjønnsavhengig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med jenta mi var jeg så å si ikk kvalm i det hele tatt, nå er jeg kjempe kvalm og dårlig. tror selv at jeg får en gutt denne gang, har en helt annen graviditet enn det jeg hadde med sara ..... alt er så mye mer slitsomt nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at en er mere kvalm med jente en med gutt, men jeg tror ikke så mye på at skjønne har noe betydning for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Hei!

Fikk gutt sist og da var jeg ikke noe særlig kvalm. Denne gangen var jeg kvalm til uke 13, helt pyton. Er nå i uke 29. Har hørt fra andra at det er vanlig å være dårligere med jenter enn gutter, men det er definitivt ikke alltid det stemmer. Graviditeter er jo så individuelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...