Gå til innhold

har han forlatt meg?

tigergrrrl

Anbefalte innlegg

uff, helt irrasjonell her. Kan noen være så snill å be meg komme meg ned på jorda igjen?

Helt utslitt etter dagen og uka da jeg kom hjem i dag. Sov på sofaen fra ca fire til halv åtte. Da jeg våkna var ikke kjæresten min der. Dørene og vinduene sto åpne, mobilen hans lå på bordet og bilen var borte. Nå fant jeg lommeboka hans.

Han kan jo ikke bare ha reist fra meg? Ok, da hadde han tatt m lommeboka. Leste en artikkel i Aftenposten forrige uke om folk som bare drar sin vei, og ikke vil at noen skal finne dem. Uff, jeg er paranoid.. Og han er jo ikke akkurat typen til å dra sin vei. Han er jo kjempe gira over å skulle bli pappa.

Håper han ikke er innblandet i en ulykke. Nå skal jeg huske å fikse livsforskring på mandag. Har jo ikke anledning til å sitte med huset hvis han ikke er med..

Uff, tenk å¨bli så bekymret. Han kunne jo lagt igjen en lapp.

Kan noen være så snill å si at jeg er helt paranoid her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uææ.. dette var ikke noe særlig...

kom med oppdatering da, om du hører noe...

jeg hadde også blitt nervøs, og kanskje litt småforbanna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler bekymringa mi:-)

Helt merkelig at han drar uten mobil og uten lommebok. Han er en rimelig stabil type altså, og stiller opp for alle hele tiden. Kan jo være at han er utkalt av en kompis til ett eller annet kriseoppdrag, men han pleier jo å være nøye med å ta med seg lappen når han kjører bil. Nei, dette er merkelig.

Regner med at jeg kan oppdatere dere med at han har kommet tilbake snart. Håper det hvertfall.

Uff. Katten er heldigvis hjemme.

Hmm - ikke cash i lommeboka og ikke noe sertifikat. Nei, kanskje det er noe på tv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er bare bekymret. Regner m at jeg blir sint når han kommer hjem og ikke har en god unnskyldning. Vi har vært rimelig travle denne uka, så jeg hadde egentlig regnet med litt kjærestetid i dag. Uff, følger med på alle biler som kjører inn i gata vår, men det er selvfølgelig ikke ham.

Nei, jeg får lage litt middag til meg selv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å bli bekymra. Ved siden av mobilen lå gifteringen hans. Han pleier ikke å ta den av.

Nå får jeg begynne å ringe litt rundt tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har han ikke kommet tilbake ennda??? Har du prøvd å ringe noen av kompisene hans...? siden mobilen hans ligger der så har du jo alle nr'ene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt av seg gifteringen??!!!

Var egentlig ikke så bekymret FØR du skrev det, tenkte det var en logisk forklaring...men nå...huff så ekkelt å ikke vite hva som skjer...

Syns synd i deg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du hørt noe...?? har nesten hjertet i halsen jeg nå... er nok hormonene som får meg til å leve meg inn i situasjonen din:(

Skulle det være noe som gjør at han vil reise fra deg? har dere kranglet??

Men hvorfor ikke ta med lommeboka og mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er falsk alarm.

Burde ringt litt rundt tidligere. Ringte til ei venninne. Hun kunne fortelle meg at min kjære skulle trene, og hun derfor hadde regnet med at det ikke ble noen tur innom for vår del.

Basketlaget har skiftet treningstider! Det stemmer jo, men tenkte jeg på det da?? Hehe, nei det lønner seg ikke å være gravid og trøtt og ikke få med seg noe. Jaja, da fikk jeg prøvd alle katastrofetankene mine.

Og for en idiotisk treningstid. Fredag fra halv åtte til ti. Regner med at han kommer hjem snart.

Takk for at dere brydde dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er godt å høre at det er flere jenter enn meg i verden som kan bli så redd for at personer forsvinner ut av deres liv helt plutselig og helt uten grunn.....Min erfaring er at hver gang fantasien min løper løpsk over slike saker,dukker personen plutselig opp helt intetanende om hvilke følelser han har satt i sving....Kommer nok snart.Gikk sikkert ut med søppla,traff på en nabo han kom i snakk med ,og ble med inn for å se fotball eller golf eller noe annet gutte-greie:-) Han tenkte at siden du lå å sov så trengte han ikke å si ifra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så ekkelt! Prøv å husk at gutter ikke alltid tenker gjennom det de gjør, han kan jo være hos en kompis eller det kan ha en helt naturlig årsak. Han tenker sikkert ikke over at han må si fra, kanskje tiden har flydd fra han. Min samboer er iallefall en veldig rolig type, som ikke akkurat stresser med ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at det ordner seg da!

Hadde ikke klart å legge meg uten å vite...

Jeg hadde helt sikkert reagert på samme måten. Blir bekymret bare jeg synes kjæresten min er litt for lenge på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre!!:)

Ble faktisk litt lettet her;) utroli hvor mye vi gravide har å gjøre på en fredagskveld... Bekymre meg for ukjentes sine problemer... ;) IAllefall bra at alt er ok igjenn da, og at d faktisk var en veldig enkel forklaring på det hele;)

Han kommer vel til å le seg i hel etter alle bekymrede meldingene fra ukjente her inne om han hadde fått lest det;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler!! hihi :D

Satt her med hjertet i halsen og leste nedover på innleggene.. Tenkte med meg selv at UANSETT så kan ingenting forklare denne gifteringen...

Så er han faktisk på basket trening! Den eneste gode grunnen i verden! hihi! Ler av min egen forferdelse og etterhvert lettelse her!

Godt å høre at det var noe logisk :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom hjem selvfølgelig, glad og svett. Han dro fem minutter før jeg våknet.. Stakkar, han ble litt betuttet over at jeg hadde bekymret meg slik. Men nå vet jeg altså hva han gjør på fredagskveldene..

Det er vel en hel grunnleggende redsel å miste noen en er glad i, og nå som en er gravid, en som en virkelig har planlagt framtida med. Oi oi oi.

Nei, jeg får følge etter min slitne basketspiller til sengs.

Veldig kjekt å få så mye sympati fra dere! Tusen takk!

Tror neppe han går fra meg sovende igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...