Kris. Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 jeg fikk fødeplass på Riksen, termin 12 april... noen andre?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har også fått fødeplass på Riksen. Termin 26 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2006 Kanskje vi sees da;) jeg føde litt før tiden sist;) Andre med plass på Riksen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Har dere fått fødeplass allerede?? Jeg er 11+2 men har ikke engang vært hos legen jeg! :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2006 Skal man få fødeplass på Riksen må man være tidlig ute....føler meg heldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 saa bra da...jeg har lege termin 27april men min egen 3mai..spennede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå