Gå til innhold

HJELP! er det noen som har den videste ide??

Anbefalte innlegg

jeg har en syklus, som egentlig er ganske regelmessig, altså, den kommer på datoen. noen ganger en dag forsinket tr, men det skjer ikke ofte.

Jeg har vært begavet med dette å kjenne EL, selv om det ikke har ført meg på tjukka, desverre.

Syklusen min er litt utenfor normalen, siden el er ganske treg i forhold til mensen. Jeg har lagt opp skjema på mens og el, og hittil har alt vært korrekt.

Jeg får mensen den 6 hver måned. det slår ikke feil. ALLTID. (bortsett fra skuddår) Jeg merker alltid EL den 25 hver måned, så den er litt sen i forhold til tr, men denne måneden her er det noe rart.

Den 25 denne måneden fikk jeg EL smerter, men mye svakere enn før. Merket likevell at jeg var øm på den siden jeg visste egget skulle løsne fra, så hoppet i høyet rundt og på denne tiden. trodde da jeg bare kunne vente på mens, å se om noe skjedde.

I dag, den 1 september, har jeg vært øm i magen. gjort vondt å gå på do, for det presser, men inne i livmora, ikke i blæra.... også langs egglederene (eggstokkene) har nå fått EL smerter igjen, men fra den samme eggstokken? og disse er kraftigere enn før i syklusen...men vet jeg hadde el før!! disse smertene er i ene eggstokken, og stråler ned i livmora.

hva er dette? skal jo ikke ha el nå?? det er jo over en uke siden jeg hadde det joh?

Fortsetter under...

glemte en ting til...

når jeg er på do, å kniper, er det som en linje med smerter fra den ene eggstokken til den andre, via livmora liksom.... men den ene er vondere enn den andre.... har også hatt utrolig mye utflod de tre siste dagene....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...