Gå til innhold

Noen som har kjøpt el. brystpumpe? Pris, sted? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer el. i stedet for manuell. Lat? He he, kanskje litt, men har hørt så mye bra om el. pumpa!

Skrevet

Husker ikke pris, men kjøpte el. pumpe for snart 3 år siden. Kjempefornøyd, ettersom lillemann lå litt lenge på nyfødtavd og ikke kunne hjelpe meg i gang. Fikk kjøpt den på apoteket på sykehuset, Bodø.

Skrevet

Jeg kjøote min eletriske pumpe på apoteket, betalte 1000 kr for den men det er verdt det..

Skrevet

Jeg kjøpte Medela sin. Mini electric plus. Fikk den på Helsehuset i Tønsberg for 969,-. Den er dobbel - og tar begge bryst. Apoteket kunne skaffe Medela mini electric til 750,- - enkel pumpe. Har fått mye skryt, men går snart ut av produksjon, for Medela Swing skal ta over, som er mer stillegående, men dyrere, for den er nyere.

Medela mini electrik har fått mye skryt her inne og på DIB så derfor ble det Medela på meg. Fåes på apoteket.

Skrevet

KJøpte Avent manuell sist, og har gjort det igjen.. Ble ikke til at jeg pumpet såå mye, men den fungerte alldeled utmerket for meg. Nå var jeg en skikkelig melkeku sist, er ikke alle som har sånt overskudd som jeg hadde:) Men Avent sin pumpe var ganske behagelig, har hørt at noen av de el. kan være litt vonde, men vet ikke noe om merker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...