Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 ..morgen kvalme my ass! hos meg setter kvalmen inn hver kveld, litt slitsom da man gjerne er sosial på den tiden..oppskrytt å legge seg når man er kvalm! noen andre som har det sånn?råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hehe.. jeg kjenner meg litt igjen her:-) er ikke noe kvalm om morgenen, men det er værst i den tiden jeg skal legge meg... og det er IKKE behagelig.. men det hjelper å spise regelmessig og sunt gjennom hele dagen for meg iallfall.. selv om hvor uvel du er rundt middagstider: SPIS MAT!!! det får du igjen for seinere på dagen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjline Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Er heller ikke morgenkvalm,det kommer mer snikende utover dagen og mot kvelden.For meg hjelper det alltid å spise litt, brød eller salte kjekser og sånt, så går det over fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 samme her! morgenene har gått fint, men jeg har fått det til ettermiddagene.aller verst har det vært når jeg skal ta bussen hjem fra jobb. trist å stå på skranglebuss og være uggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå