Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 ..morgen kvalme my ass! hos meg setter kvalmen inn hver kveld, litt slitsom da man gjerne er sosial på den tiden..oppskrytt å legge seg når man er kvalm! noen andre som har det sånn?råd?
rampen_ Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 hehe.. jeg kjenner meg litt igjen her:-) er ikke noe kvalm om morgenen, men det er værst i den tiden jeg skal legge meg... og det er IKKE behagelig.. men det hjelper å spise regelmessig og sunt gjennom hele dagen for meg iallfall.. selv om hvor uvel du er rundt middagstider: SPIS MAT!!! det får du igjen for seinere på dagen.. hehe
litjline Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Er heller ikke morgenkvalm,det kommer mer snikende utover dagen og mot kvelden.For meg hjelper det alltid å spise litt, brød eller salte kjekser og sånt, så går det over fort.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 samme her! morgenene har gått fint, men jeg har fått det til ettermiddagene.aller verst har det vært når jeg skal ta bussen hjem fra jobb. trist å stå på skranglebuss og være uggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå