Gå til innhold

Noen som er modne og har kjent etter selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det kjennes ut inne i skjeden når man er moden. Jordmor ville selvsagt ikke sjekke, sa at det sjekker de kun når man kommer på føden, så da prøvde jeg å sjekke selv... - men jeg vet jo ikke hvordan det skal kjennes ut... Det jeg kjente var rett og slett ingenting! Fant ikke livmorhalsen eller hva det nå er som pleier å stå ned i skjeden som en slags tapp. (mulig jeg ikke har lange nok armer, fordi magen har blitt så stor, men hadde ventet å kjenne noe). Er det sannsynlig at livmorhalsen er avflatet da (og kanskje moden?), siden jeg ikke finner den? Har noen av dere med avflatet/moden livmorhals kjent etter selv, og hva har dere i såfall kjent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg har ikke hatt noe problem med å kjenne livmortappen før, men i dag var den plutselig borte....så regner med at jeg er moden da. Ble strippa på mandag, så kanskje det funket...

Skrevet

Tror du ikke at du vil kjenne babyens ledende del gjennom livmoren der hvor livmortappen skulle ha vært, dersom man er helt avflatet? Jeg kan i hvert fall tydelig kjenne det harde hodet ved bunnen av livmortappen (som ikke er avflatet i mitt tilfelle, men myk med en fingers åpning). Av og til er det vanskelig å rekke langt nok inn med fingrene...

Skrevet

jeg tror nok du er moden ja:) jeg har kjent etter men jeg kan fremdeles kjenne livmortappen, men håper snart den flater ut!!

Skrevet

kjæresten min klarte å kjenne det i går, kjente hodet og hvor stor åpningen var :)

Skrevet

Jeg har sjekka litt selv... alt har blitt så mykt inni der gitt! og tøyelig.. det er vel liksom opp og fram en skal kjenne eller? Noen som har peil?

Skrevet

hvor lenge har dere igjen når dere kjenner dette da jenter. jeg har ikke kjent etter livmortappen jeg. starter uke 32 i morgen.

Skrevet

36 uker.. sist hadde den begynt å modne seg i uke 37, så ligger litt foran sjema denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...