Gå til innhold

Rare bevegelser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det slags raring jeg bærer på tro?

Lå og hvilte meg etter jobb i dag, og var så heldig at jeg kjente endel bevegelser ( er ikke alltid jeg kjenner så mye på en gang). Men det var da noen rare bevegelser.. : Det var som om det var puls jeg kjente..( i magen altså) Kjente etter på halsen for å sammenlige, og det var ikke min pls / rytme. Rytmen var saktere enn min.

Regner med det var spark, eller kanskje det var hikking? Det holdt på i et par tre minutt, av og til avbrutt av den sedvanlige romsteringa ( den er kanontøff synes jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som hikking ja...Min har begynt å hikke mer og mer- hikker akkurat nå faktisk. Det er egentlig bittelitt irriterende, for jeg klarer jo ikke å konsentrere meg om noenting annet når han hikker:-) Blir så distrahert...

Men denne karen har i tillegg noen helt utrolige bevegelse, vekker meg ca kl tre HVER natt med ordentlig dans inni der. I natt var det så jeg lurte på om det var spasmer - kan da umulig være normalt med de ville bevegelsene? Endte med at jeg drømte at noe var galt med han, og at de måtte ta han ut og operere-for så å putte han inn igjen. Ekkel drøm med andre ord...

Flere som opplever merkelig bevegelser??

Skrevet

hihi..det er vel hikking! slik har jeg også kjent mye av i det siste! har ikke kjent det tidligere! men da hun holdt på i flere timer ble det ganske slitsomt egentli! men ganske kosli likevel da!

Skrevet

Huffsann, må nesten le litt, for det der med å tenke at det er spasmer er du ikke alene om! Av og til er bevegelsene så kjappe ( ikke de "hikkebevegelsene", men de vanslige) at jeg tror at det kan da ikke være frivillige bevegelser, ergo spasmer. Og så sitter jeg og tenker at lillegutt har sikkert cp eller epilepsi.... Mange rare tanker man får. Man har jo aldri garanti for at alt virkelig _er_ ok, men det får jeg ta om det skulle være tilfelle!

Skrevet

Ja ikke sant! Jeg trøster meg med at jeg hadde diverse diagnoser klare når jeg gikk med forrigemann også, og han er frisk som en fisk! Man glemmer så fort bare:-)

Men det er utrolig så sterke de er! Samboeren min fikk kjenne en kveld- holdt hendene på begge siden av magen og ble helt sjokka over styrken. "Må jo gjøre vondt!" Men utrolig nok er det ikke så vondt enda...Har smerter øverst i magen nesten hele tiden, men det kommer ikke av sparkene...

Vi har sikkert friske og sterke fotballgutter i vente:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...