Gå til innhold

flere som må ta springfart ut av senga?

Anbefalte innlegg

begynner å få litt problemer med å kommer meg ut av senga om morran.

benia er stive, ryggen litt stiv og føttene er ømme.

så det ender alltid med at jeg får tatt litt fart i senga,før jeg går som en gammel sjømann bort over til toilette i haste fart.

kan være man skal begynne å "varme opp" innen man gjør seg klar til den "lange ferden" til toilette om morran.

jeg klarer heldigvis å holde meg på natta. ellers så får jeg bare kjøpe meg et tisselaken :)

det skal jeg forresten gjøre uansett,,, for vannet mitt gikk sist gang i senga.....hele madrassen var fyldt med fostervann.. usj..

jaja..

Fortsetter under...

Ikke springfart ennå.... Men er forholdsvis stiv om morgenen ja.... Ikke akkurat pusekatt bevegelser :o) Heldig som slipper å stå opp om natten da! Oppe hver eneste natt til så og si samme tidspunkt for å tisse jeg. Da våkner jo den lille og setter i gang med en liten gledesdans som varer i alt fra 15 - 45 min.... Så da ligger jeg der da! Lys våken og nistirrer i taket, og venter på at klokka skal ringe så jeg kan stå opp og dra på jobben!!! Lykke..... *glis*

*ler*

Du har så vittige innlegg, nordkvinne!!!

Tisselaken, ja..

Med førstemann gikk vannet i sengen her i gården også.. og jeg tenkte "oi, så mye utflod!!" - hadde jo ikke snøring hvordan det var når vannet gikk, jeg.. Så jeg påstod på sykehuset at vannet ikke hadde gått..

- og du er heldig så slipper å stå opp for å tisse om natten!! Jeg må stå opp 2-3 ganger og det kjennes alltid som jeg holder på å sprenges, men ut kommer bare noen få dråper.. Festlig å stå opp for å tisse to dråper, liksom..

Treng ikke springfart, så langt går det bra. Er ganske stor men greier fortsatt lett å komme opp og ned av jordmor senga. Har hatt "fostervann" i senga jeg også, men da vart det katten som synes det var en bra plass å få unger.

Det lønner seg å ha overmadrass som lett kan puttes i vaskemaskina.

Annonse

jeg hadde overmadrass...men det gikk gjennom... å det verste var at jeg lå i senga å kjente at vannet rente ut av meg.

var så trett og likeglad på det tidspunkte..hadde bare sovet i 3 timer.

men burde ha reist meg opp tidligere.

mensana

jeg har bare alt for mye fritid. så jeg tenker litt for mye over ting.

har vurdert å melde meg på noen kveldskurser i kurv-fletting eller blomster binding...problemet er bare at alle kursen begynner i oktober/nov og varer i 12 uker (hver mandag),,,,så jeg er redd for at jeg ikke kommer til å få med meg hele kurset..

hmm..nå babler jeg igjen.....

men jeg har en periode nå hvor jeg slipper å stå opp om natta.

men det kommer nok till til å holde.. :(

Akvarellmaling er jo også en idè?

Eller bare sånn generell maling på lerret.. i mangel på dyr kunst i heimen har jeg klattet maling utover lerreter og har derfor kunst som matcher interiøret..hihi..

Ops.. nå ser jeg plutselig at ting ikke matcher så godt lenger.. jeg hang jo opp nye, grønne gardiner for to uker siden.. Kanskje det er på tide å male noe nytt.. - og så føler man seg så veeeeldig kreativ! :-))

Nå babler visst jeg også..

Men babling er BRA!

- mye klokt er kommet ut av babling!

Det er et ork å komme seg utav både seng og sofa, men spesielt sengen. Vi sover for tiden i gjestesengen til mine foreldre som er montert på mitt gamle barndomsrom. Dette er en hjemmesnekret senn i to (jada) etasjer, aøtså ligger jeg ca 1 meter over bakken og samboeren min ca 20 cm høyere oppe enn meg slik at den nederste kan dyttes inn under den øverste. Dette hjelper lite på min nedadgående mobilitet, men den gjør samlivet vårt skikkelig kjipt (noe jeg tror kanskje var min fars baktanke med hele senga). Hehe. Likevel ender dette opp med å være hans andre barnebarn som skal ha sitt siste trimester i samme seng:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...