meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 En liten rar slimete klump kom ut av meg i dag tidlig (beklager ekkel detalj!) og da jeg gikk tur istad fikk jeg vondt nederst i magen. I tillegg fikk jeg plutselige kniv-stikkende smerter i underlivet flere ganger på samme tur. Tror dere det skjer noe her? Er 38+6.
Lilje74 Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Sånne knovstikkende smerter i underlivet har jeg også hatt i det siste... 39+6 i dag... Lurer på hva det er?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hvor fort det skjer noe er usikkert da, men at det er noe på gang er fullt mulig!! Du får holde oss underettet da )
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 Ja, jeg lurer også på hva de knivstikkende er for noe.. Kan hende det bare skal være sånn frem mot fødsel nå kanskje? Hadde jo vært hyggelig å få fødet snart:) Hmm...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Har hatt sånne knivstikkende smerter i ca 8 uker nå,så tror ikke at det skal bety noe.Er over termin nå! Slimproppen min har også gått for 4 uker siden. Men kan jo hende det er noe som skjer?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg tror jeg bare fisker etter tegn, hi hi:) Man vil jo så gjerne møte den lille, så alt som KAN tolkes i noensomhelst retning vil man vel gjerne gjøre det med... Men lever i håpet:)
Lilje74 Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Ja, nå begynner jeg snart å bli fødeklar jeg også.... Håper ikke knivstikkende er en mild form for riesmerter... Hodet til min er ikke festet, så det kan ikkke være det iallefall...
Lilje74 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jeg har også hatt dem litt sporadisk tidligere... men uansett hva det er må det jo komme av noe... og om de øker nå kan det jo ha sammenheng med modning, rier, kynnere... hva vet jeg... mye ukjent terreng for en førstegangsfødende her...
CecilieTerese Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 hehe tror det bare er at hodet holder på å feste seg, da får man stikkinger helt nederst i magen. er 1uke på overtid nå, å har både modningsrier og har hatt noen vanlige rier, å det kjenner helt annerledes ut. Tenkte akkurat likens når hodet holdt på å feste seg, fisket etter tegn hele tiden, har av en rar grunn sluttet det nå.. men lykke til, kan jo hende det er annerledes med deg
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2006 Han sitter andre veien han her, så er hvertfall ikke hodet som fester seg. Kan rompa evt beina feste seg? Merkelig knivstikk altså... Kanskje han har blitt hobbykriminell der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå