Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Er ikke kvalm i det hele tatt jeg. Er 4+6 i dag - er det vanlig at det kommer senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 jeg kjente vel tendenser i uke 5... men har aldri fått den virkelig store kvalmen som så mnage snakker om. Er nå 9+3 å begynner å lure på om jeg faktisk slipper unna men bare litt uhemmende småkvalme:) Men skal vel ikke sankke for høyt om det, har hørt at noen får den plutselig rundt uke 9... Er vel forskjeller her som i alt annet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engajente Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Hei Jeg er 8+2 og har *bank i bordet* ikke vært kvalm ennå, hørte med modern og hun var ikke kvalm i det hele tatt. Håper det går i arv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trinity* Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Kvalmen kom i det jeg gikk inn i 6. uke begge gangene. Krysser fingrene for at du slipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Hei...kvalmen min..eller uggenheten min kom rundt uke 8...har ikke kastet opp,men det er forskjellige matvarer som jeg kjenner at jeg må holde meg unna...er 11+2 i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 HEi Jeg begynte i uke 5 og det varte til litt uti uke 11. Ikke så ille at jeg kastet opp, heldigvis, men nok til at det var plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå