Regnbuemor til 2 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg prøver nå alle mulige kjerringråd for å få full klaff på neste pp! I den annedning har jeg kjøpt inn masse rød Imsdal, den sportstut varianten! Fordi den hadde ginseng i seg. Det skal visst være bra da. Syntes den smaker som dårlig utblanda saft, og fortekker igrunn vann, men alt for å lykkes..?! Så oppdager jeg nå at de har byttet ut ginsengen med jasmin!!!!!!!! Hva i alle dager skal jeg med alle flaskene mine nå??? Jeg trenger da ikke jasmin....!! Ja, ja. Syntes det var litt komisk da? Herretter blir det vann på meg.
~Maja Mor~ Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hehe, mye rart man gjør :-) Kan være at vi plutselig oppdager at jasmin øker fruktbarheten, og da er du et skritt foran os andre :-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Ja, ikke sant! Har liten tru på det igrunn. Må jo bare le da!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 er det ikke den grønne som er med ginseng??
Regnbuemor til 2 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Tror den er pære/ingefær, men det skulle jammen ikke forundre meg om jeg har kjøpt feil farge:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 ok,kan hende det.er ikke sikker. jeg synes hvertfall ingen av dem var noe gode...hehe
Regnbuemor til 2 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2006 Nei, igrunn ikke:) Ha, ha...
heikawil Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Hihi, jeg tror muligens at d ikke er nok ginseng i den imsdalen til å ha noen innvirkning på noe som helst... Men tanken var god ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå