Trummelums Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Beholder dere utstyr fra sist eller kjøper dere nytt?? Kjøpte ny vogn sist gang,og nå har jeg bare SÅ lyst på ny vogn....vet det kanskje er tull,men når lysten er der...andre?
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg kjøpte også ny vogn til første mann, har innmari lyst på ny vogn men det er jo egentlig ikke nødvendig! men man får vell den følelsen at det kommer et nytt barn og da vil man ha nye ting, så jeg tror jeg kommer til og beholde vogna...
to tette og ei badehette:o) Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Alt utstyret beholdes fra sist gang, men måtte gå til innkjøp av ei søskenvogn da det blir tett i mellom mine små. Hvis ikke så hadde jeg ikke kjøpt noe ny vogn nei. Skal beholde den jeg har fra før for å bruke som sovevogn da. Tror ikke jeg hadde kjøpt nytt nei, kanskje hvis jeg var rik så )
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Skal ha ny vogn jeg da, den gamle skal stå som ekstra vogn, og nytt stellebord, har tatt vare på mye men ikke alt.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Ja, vi beholder mesteparten, men kommer nok til å bytte ut litt klær... Vi får en jente denne gangen og har en gutt fra før ) Vi trenger også en søskenvogn, siden det kun blir 18 mnd mellom de to... Ønkser meg en OTH, Easywalker eller TFK Twist (tror jeg den heter), men det blir nok en billigere variant når mannen min skal være med på innkjøpet hehe...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Har en Simo kobivogn som jeg kjøpte ny til lillegutt (han er bare 1,5 år) og kommer til å bruke den til babyen. I januar kjøpte jeg en trehjuling i tillegg da lillegutt var nesten ett år. Den har jeg fortsatt da jeg er stoooorfornøyd med den. I tillegg kjøpte jeg en søskenvogn her forleden, en Phil&Ted vogn da lillegutt bare er 21 mnd når babyen kommer. Har vurdert å selge den trehjulingen som jeg kjøpte i januar da jeg kan bruke Phil&Ted vogna til både en eller to barn, men er så usikker da jeg er så fornøyd med den. Men kommer ikke til å kjøpe flere vogner med det første nei, da får vel gubben hjertefeil:-)
Angelas_Baby Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Vi kjøper alt nytt, bortsett fra sengen. Kjøpte allt nytt til førstemann også, men har kastet/gitt bort allt bortsett fra vognen og sengen. Men jeg skal selge dypvognen, da vi har forelsket oss i en annen vogn Trodde jeg hadde noen baby klær jeg kunne tenke meg å brukt, men de er også kastet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Vi beholder vår vogn, den er kun fra vinter 2003, brukt i 5 mnd -som ny nå! Kunne tenke meg ny vogn, men jeg må tenke litt økonomisk nå som det snart er jul også, masse annet å bruke penger på)
FannyFanny Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Forstår deg godt, Gupidu! jeg er andregangs (vet ikke kjønn enda) - og var litt fornuftig mht fargevalg (unisex farger) på utstyr med første, så kan bruke så godt som alt. Meeen, har jo lyst på noe nytt til ny baby, da. Synes ikke det er så tullete, det er jo så mye lekkert å få kjøpt (dessuten har vi jo det "bygge-rede" instinketet i oss) - jeg får tilfredsstilt lysten med å pusse opp et nytt barnerom med nye møbler etc - men har du mulighet (les=råd) til det, synes jeg du skal kose deg og kjøpe en ny, lekker vogn og hva annet du måtte ha lyst på! Kos deg! )
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Litt nye klær, kanskje masse nye hvis det er det andre kjønn.. Ellers beholder jeg alt vi har fra før av utstyr. Må vel kjøpe søskenvogn. Nr1 blir 25 mnd når neste kommer.
Kassiopeia Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Jeg beholder alt, og dypvognen har jeg arvet av svigerinnen min, hun brukte den til sine tre, den elste er 12. Selvfølgelig litt kjedelig med gammel vogn, men vil ikke kjøpe masse dyrt utstyr som kun blir brukt kort tid.Det er ikke det at vi ikke har råd, mer av prinsipp.
Felicia* Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Vi beholder det meste fra sist. Kjøpte ny vogn sist(Simo kombivogn), men selv om veslegutten bra er 2,5 år, bærer den litt preg av å ha vært mye ut og inn av bil, frem og tilbake til barnehage osv.Derfor kommer vi til å kjøpe "en ny brukt" vogn denne gangen. Vi har bestemt oss for Quinny Freestyle Comfort, og har allerede fått kjøpt oss Dreami-bagen brukt. Gleder megtl å prøve ut en "ny" vogn!
2nj♥ Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 Beholder det vi har, men blir tett mellom våre så må ha endel nytt i tillegg. Kjøpt ei enkelvogn til og ei søskenvogn, seng, nytt bilsete (solgt det vi hadde til førstemann) og endel klær bl.a
Mamma til 3 <3 Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Beholder det vi allerede har. vesla blir 2 i oktober,så ting er ikke akkurat gammelt. Men noe nytt må vi jo selvfølgelig ha:O)Har solgt bilsete vi hadde og stellebord.Så det må nok kjøpes inn på nytt,men det er jo bare morro..
___ Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 Vi beholder så godt som alt. Det vi må ha nytt er et lammeskinn så storesøster kan beholde sitt eget, noen nye kluter siden de gammle er totalt utslitt etter flittig bruk og noen få klesplagg.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Vi beholdr den gamle vogna,selv om jeg ikke er spesielt fornøyd med den.Og alt annet som vi kan bruke opp igjen,bruker vi opp igjen. Men,vi har gutt fra før og får jente nå,så må ha litt nye klær da.Også må vi ha bilsete.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Jeg solgte vogna etter førstemann da vi frett og slett ikke hadde plass til den. Så her blir det ny vogn, nye klær da vi venter gutt denne gangen og ny seng da den er helt utslitt og gammel. Stellebord har vi etter jenta. Lurer på om det blir søsken/tvillingvogn da jenta er knapt 2 år da gutten kommer.
*1D* Skrevet 2. september 2006 #18 Skrevet 2. september 2006 Jeg er i den situasjonen at det er over 9 år i mellom mine 2 og dermed er det ikke noe igjen fra dattera. I tillegg er dette en gutt og de få plaggene jeg har beholdt av datteras gamle er JENTE klær;) Jeg er så heldig å ha en søster som fikk gutt i januar og det blir dermed 12 mnd i mellom de to og jeg får dermed låne/få endel av det de ikke bruker lenger. (vi har lagerplass til alt, så det kan stå her til det kommer fler på den kanten...) Vi kommer ikke til å handle noe særlig denne gangen, litt pga økonomien og litt fordi jeg fant ut endel om hva men trenger og ikke med dattera. Vil ikke ha masse ting liggende som aldri blir brukt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå