Gå til innhold

tette søsken!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har alltid ønsket oss to tette og det ser det jo ut til at vi får :)

 

Jeg er nå 8 + 2 og babyen min er snart 9 1/2 mnd. Det blir ca 1 år og 5 mnd mellom dem, kanskje noe mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventar nr 2 no, er 6+2 i dag. Eldstemann blir 21 mnd når han blir storebror. Var planlagt ja :-) Tenkte at april måtte vere ein bra mnd å ha bursdag på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir 2 år og 4 mnd mellom mine to, så det blir ikke så veldig tett, men helt passe synes jeg.

 

 

Foreldrene mine fikk 4 barn på under 5 år, så jeg er veldig heldig som har så mange søsken på samme alder. Vi har hatt masse glede av hverandre hele livet, så jeg tror det beste er å få de tett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to store som det er 16 mnd mellom. Det var ikke planlagt, men erfarte at det var helt perfekt med liten aldersforskjell.

 

Nå er jeg 9 uker på vei med nr 4, og nr 3 er 7 mnd, så da det blir

14 mnd mellom de to yngste. Det var planlagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går i tolvte uke nå og det blir 21 mnd mellom søskene. Hadde det vært opp til meg hadde det vært enda tettere. Dumt å begynne i jobb og ikke vare ett år en gang. Men dette var planlagt og jeg synes det er greit slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre blir ikke tette i det hele tatt. Egentlig helt på grensen synes vi, men sitter'n ikke før, så sitter'n ikke... Snuppa er 4,5 når hun blir storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på litt over 5 mnd og er 10+2 i dag.... Så det blir ganske nøyaktig ett år mellom de.... Helt perfekt og veeeeldig slitsomt første år tror jeg.... he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir 2 år og 3 mnd mellom mine. ble gravid med nummer 2 når Sara var 18 mnd. Er i uke 10 nå. Var planlagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! vi har en fra før som er 16 mnd nå.. blir akkurat 2 år..kanskje på dagen i mellom dem.. har termin 25 april med nr to, samme termin som med nr 1 som kom 18 april. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...