Gå til innhold

Oktober: Deppa og stresset!!!Hva skal jeg gjøre??samme som 3 tri


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en jente på 5 år med tidligere mann som har misbrukt henne seksuelt. Dette har antagelig ikke fått pågått så lenge, da jeg og barnehagen fattet mistanke ganske umiddelbart.. Veldig lang historie,men enden på visen er at saken ble henlagt, grunnet at han ikke har penetrert henne, og at det derfor ikke finnes fysiske bevis annet enn en 3årings uttalelser og atferd. Jeg er ikke i tvil om at dette har skjedd, hun sier ting som en liten jente absolutt ikke har greie på!!!

 

Nå har min eksmann gått til det skrittet å kreve samvær, etter 2 år!! Jeg må møte i retten 4 uker før termin!!!!

Jeg føler det er totalt uansvarlig, jeg må kjempe for min datter,full i hormoner, og samtidig være så bekymret for mitt ufødte barn! Snakket med adv. akkurat nå, og merker at jeg blir så stresset at det UMULIG kan være sunt for den lille!!!

Motparten har i utg.pkt avslått å utsette saken pga graviditet!!!

Min eksmann er en skikkelig jævel på alle områder, gjorde livet mitt til et helvete under svangerskap og den tiden etterpå, så jeg tenker ikke at han tar hensyn..

 

Er så fortvilet, føler jeg må leve med ham og hans "gjerninger" som en skygge hele tiden... Har en fantastisk ny mann i livet mitt nå, og har akkurat begynt å skjønne hvordan man har det i normale forhold, og nå kommer alt veltende igjen...

Har ikke tårer igjen, sitter bare å skjelver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkas deg, og stakkars dattera di!!

 

Har ingen råd å komme med, men ville bare si at det dere opplever høres helt jæv... ut!

 

For en dritt av en mann, håper da inderlig at han ikke får samvær med dattera di!

 

 

Vil ønske deg lykke til og krysser fingrene for at alt går din vei +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et mors verste mareritt, vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Sender deg en stor go klem,og krysser fingrene for at han ikke får samvær med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...