Gå til innhold

Quinny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og ser etter sportsvogn til snuppa, og vi har vel landet på Quinny i en eller annen form. Har noen erfaringer med Quinny Speedy og Quinny 3Xl Comfort? Kan Comforten legges helt flatt? Plass til voksipose? Positive og negative sider ved begge vognene mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei har en quinni freestyle med 4 hjul.Den er veldig god å trille og har god plass til voksipose eller annen pose. Det er god plass under med lommer på kallesjen. Tre grader du kan velge i ryggen og du kan snu vogna fram eller tilbake.Det er brems og ringeklokke og pumpe til lufthjulene følger med.

Skrevet

Jeg har en Quinny Freestyle3xl comfort og er super fornøyd=o)

Skrevet

Vi har 3XL'en og er veldig fornøgde. Ryggen kan leggast ned. Om det er plass til Voksipose? Nja... Eg synest det blei trangt. Men hadde eg vore glad i Voksi'en så hadde det sikkert gått. Eg leita vel egentlig berre etter ei unnskyldning for å kvitte meg med den...

Har ikkje erfaring med Speedy, men meiner den er noko breiare, har sikkert bedre Voksiplass.

Skrevet

Vi har samme vogn som Ranveig R

Det som gjorde at jeg ville ha den var at du kunne legge ryggen helt ned, snu sittedelen mot deg og stanga ved sittedelen.

Vet ikke om du kan påspeedyen justere bein brette(?) det kan du på denne vognen.

Jeg synes det ser så vondt ut for små babyer som sitter i vogna sonm ikke har noe å vile beina på, fordi de er for små til å rekke ned til der beinstøtten er.

Skrevet

Vi har Quinny Speedy. Vi er veldig fornøyd med vognen, med tanke på kjøring, hjul, beinbrettet kan justeres, lett å legge sammen osv ... MEN, kalesjen på sportsdelen er skikkelig elendig, den klapper lett sammen hvis man triller på litt humpete vei, og så er ikke kalesjen tett i det hele tatt. Anbefaler den derfor ikke. Har mange venninner som har Quinny Freestyle og kalesjen på den virker myyyyye bedre!

Skrevet

Quinny Freestyle3xl comfort her også og er kjempefornøyd!! bruker pose, men ikke voksi da....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...