Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Lurer på en ting.. Dere som er her inne, er dere alle aktive prøvere? Temper og teller dager til eggløsning og mens? Jeg har veldig lyst på et til barn, her ei jente på 1 år, og vil ikke ha så stor alderforskjell på dem, så vi har hatt ubeskyttet sex hele tiden, fikk mensen igjen for 3-4 mnd siden, men syklusen er ikke stabil enda. Skulle veldig gjerne ønsket at jeg ble gravid NÅ, men orker bare ikke alt det styret som jeg føler det er mange av dere her inne holder på med.. Men vil,vil,vil så gjerne.. Bør jeg begynne å tempe osv jeg også tro?.. Føler det blir så stress, og at sengehyggen blir mer som en plikt istedet for kos. Om dere ikke er sånne aktive prøvere og heller har sex når dere ønsker, er dere da med på denne lista som jeg ser ligger her, med hvor mange pp èr man har og sånt? Ønsker dere alle lykke til med prøvingen
~Maja Mor~ Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Heisann, velkommen hit! Det første halve året vi prøvde, lot vi det liksom bare skje. Hadde jo mer sex rundt el, men hverken tempet eller testet. Var ikke her på BIM engang ;-) Men så det siste halve året har jeg vært her og blir bare mer og mer aktiv ettersom tiden går. Jeg har aldri tempet, men vurderer det nå, for ikke å gå glipp av et egg! Man lærer ganske mye av å være her, så uansett hva slags prøver man er, så er dette et nyttig forum. Ønsker deg lykke til med prøvingen :-)
Nela Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hei og velkommen! Her er det prøvere i alle kategorier, og alle kan være med på disse listene. Det er heller ikke noe vits å stresse med temping og sånt hvis du ikke har lyst ) Lykke til med prøvingen )
titti80 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Vi prøver aktivt, men med måte. Jeg vet sånn ca når jeg har el, og da sier jeg i fra til gubben. Men det betyr ikke at vi da må ha sex, for som sagt så vil jeg at vi skal klare dette uten dette stresset hengende over oss. Noen ganger lettere sagt enn gjort. Tenker jo på dette hele tiden, men lært meg til å la det være noe koselig og ikke noe vi skal stresse med. Det klaffer når det klaffer. Like spennede hver mnd Jeg skriver meg allikevel på listen som ligger ute for min ikm-uke. Koselig å følge med.. Lykke til med prøvingen selv, like spennende hver mnd for deg også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå