Gå til innhold

September: Murringer


Mocada

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om noen har erfaring her. Har hatt murringer akkurat som menssmerter i hele dag. Har pleid å våkne av det om natten i noen uker nå, men i dag er det konstant hele tiden. Er det noe på gang eller er det bare modningen? (håperfull...) Vel han kommer når han kommer :-D.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hadd disse murringene i en og en halv uke,men ikke har jeg sett noe til den luringen her...sukkh...

blir di jevne,med vonde tak i rygg og mage,så hør med jm.kan jo hende din lille skatt er på tur.vi er heldige nå egentlig.for nå kan vi få når som helst.godt å vite,hehe =0) men modningsrier er noe herk...uggh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har også hatt disse murringene du snakker om nå i ca tre dager.. de kommer å går litt, verst på ettermiddagen faktisk. har ikke skjedd noe mer her hos meg, men håper det skjer noe snart!! lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har blitt overfølsom for slike murringer om dagen. Syns jeg kjenner etter de hele tiden, og tror jeg kjenner det selv når jeg ikke kjenner det. Sittet litt rart så ryggen sier ifra, så håper jeg i det lengste at det er en murring eller noe som indikerer at NOE skjer.

Men, jeg blir like skuffa hver gang gitt.. Er en vond sittestilling, litt løs mage eller bare noe sånt som gir ubehaget. Og jeg blir like skuffa hver gang, og ler like godt av meg selv etterpå.. FLOTT!

 

Lykke til, damer :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ja, jeg er bare så utrolig klar nå, så tar alle symptomer som tegn på fødsel, he,he. Skal prøve å smøre meg med tålmodighet... Lykke til allesammen!!! Nå er det snart oss :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg for min del er nå to dager på overtid.

Om jeg begynner å bli litt lei? Svaret på det spørsmålet er... JA!

Og, så har nå disse damene som går en og to uker over nå min største sympati.. Jeg grøsser ved tanken på å gå så lenge over. Hehe.. Men baby har det jo best i magen da.. Men jeg har nå hatt en uke med murringer, men ikke no action. Blir frustrert av mindre jo!!

 

Jeg får bare ønske alle lykke til videre, jeg da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...