Gå til innhold

Tull og tøv!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man føder for tidlig hvist man røyker, går her på overtid jeg :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som sier at dette er en regel. Røyking øker faren for for tidlig fødsel, men vi er jo alle forskjellige. Derimot kan alle fostere merke røykingen.

Skrevet

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Ikke bare er du dum som røyker når du er gravid, du kan heller ikke skrive!

"hvist"

Skrevet

hei anonym.

Du virker ganske så usaklig og ikke spesielt knivskarp selv heller. Trornikke du passer i skuffen en gang.

Skrevet

Ærlig talt. Røykere tar jo ikke selvkritikk! Sånn er det over hele linja. Tenk å være stolt av at du røyker. Det er helt usmakelig!!! Skulle gjerne redda alle barn på jord, men det kan jeg desverre ikke...

Skrevet

Jo, jeg tar virkelig selvkritikk, og skammer meg over å røyke. Også før jeg ble gravid. Har akkurat oppdaget at jeg er det. Kjempestygt å se røkende gravide, men jeg gruer meg til å slutte. Det er helt j.. Og det kommer dere ikkerøkere noen gang til å skjønne (ikke så rart heller). Har nå bare red. foreløpig, men ma slutte. Ønsker dere andre som også vil slutte lykke til! Har sluttet MANGE ganger, med alle slags hjelpemidl..)

Skrevet

en hel tråd som er anonym.... sitter det en her å diskuterer med seg selv eller?

Skrevet

Sånn som jeg så dette innlegget.. Så var det en viss ironi over det..

Har ikke noe med at HI ikke er "den skarpeste kniven i skuffen", iallefall ikke slik jeg tolket innlegget!

Og igjen.. Det er opp til hver enkelt person om dem vil røyke eller ikke, dem som røyker VET så utrolig godt hvor forferdelig det er!!!

Jeg mistet bestemoren min og onkelen min på en & samme helg, en døde lørdag kveld og en døde søndag formiddag.. Jeg var vel rundt uke 28, hvis jeg husker helt riktig! Og da røyket jeg faktisk en god del i et par dager, vel vitende om det er en grusom handling! Og du kan tro samvittigheten min tok knekken på meg..!!!

Iallefall.. Det jeg vil frem til, ingen røykere røyker KUN for å være jævlige mot babyen sin!! Det sier seg jo selv!!

Hvis det er det folk tror.. Så vet jeg ikke hvem som ikke er "den skarpeste kniven i skuffen" her..

Skrevet

burde det ikke vært en kontroll over innleggene her. Det er jo noen som er litt vel "mobbete"..........

Skrevet

hallo:)

jeg har selv røket i 10år røket i 1mnd før jeg viste at jeg var gravid sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid... det var ett helvete i nesten 2 uke pga det suget jeg følte for røken men det er da ingen bedre grunn til å slutte enn når du er gravid! det å si at jeg ikke klarer er en lett løsning barnet har ikke noe valg men det har du som mor! det blir ikke lett men det er verdt det tru meg! prøv akupunktur, hypnose o.l

Skrevet

Lizalita wrote:

jeg har selv røket i 10år røket i 1mnd før jeg viste at jeg var gravid sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid... det var ett helvete i nesten 2 uke pga det suget jeg følte for røken men det er da ingen bedre grunn til å slutte enn når du er gravid! det å si at jeg ikke klarer er en lett løsning barnet har ikke noe valg men det har du som mor! det blir ikke lett men det er verdt det tru meg! prøv akupunktur, hypnose o.l

lizalita

Og dette er nettopp mitt poeng! Når jeg ble gravid sluttet jeg med en gang pga barnet! Jeg vil alt det beste for barnet mitt! Så jeg lever sundt og tar omega 3 og prøver alt jeg kan for at poden skal få DE BESTE FORUTSETNINGER! De som ikke klarer å sette barnet sitt først, burde ikke være her inne i det hele tatt. Greit å røyke hvis du kun har deg selv å tenke på, men ikke når du er gravid og har ANSVARET for dette barnet sin helse! Vis babyen din litt RESPEKT!

Skrevet

Mente selvfølgelig også å føye til at Lizalita kan være stolt av seg selv! Du har forstått det :) KLEMZ!

Skrevet

Hva mener du med "burde ikke være her inne i det hele tatt"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...