♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hehe! Da fant du på et fint nick! Jeg bare hermer jeg, har ikke akkurat mye fantasi!! Ja, er så lei, og merker at jeg blir mere og mere bekymra for hver dag!! Hvorfor det nå liksom??? Er redd for alt mulig rart! At han er for liten og jeg blir sjekket for sent...at jeg lekker fostervann... Har så utrolig liten mage, han kan bare ikke være stor! Ellers så ligger han veldig sammenkrølla... uff, har så lyst å bli sjekket nå men må vel bare holde ut til neste uke fredag.... skal jo til jordmora da... Skal prøve alt jeg kan for å få i gang fødselen, hehe! skal vaske, ta bringebærkapsler, spise ananas, kanel, gå turer... Noen flere ideer?? Våknet på morran i dag og var kjempe støl i venstre låret, hva kan det være?? Kjennes ut som om jeg har strekt det men gjorde ikke noe i går som kan ha utløst dette...mmmhh..?!
Gjest Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 jeg venter,og finnern ikke....derfor nick skifte,hehe.. er drittlei jeg også.....innrømmer at det prøves ut en del gooode råd nå...du MÅ ikke bekymre deg,vennen.alt er helt sikkert ok.det er han her et godt bevis på.kan jo tenkes at magen er sunket hos deg.da blir fs målet mindre.men få en ul,da vet du med sikkerhet at han er ok.ring madag,så henviser legen deg med en gang.skal ikke gå å være redd en uke til nei!! hvis fostervannet lekker,merker du det.da renner det litt nå og da.lukter søtt eller noe.og bindet blir fort bløtt.trodde jeg gjorde det en stund,men nei sa legene.han her skifter stilling hele tiden,så jeg er redd for setefødsel,men så langt er han i riktig retning...skulle gjort seg at han kom med rompa!!! ALDRI i livet sier jeg...hehe du vet jo at SEX SEX OG ATTER SEX hjelper en del....(men funker ikke her,hihihi) finn ei trampoline,hopp litt,eller sofaen? da slipper noen se deg,hehe... jeg har prøvd det meste før,da hjalp det ikke.men denne gang håper jeg jo ting setter i gang ltt før.han kravler å styrer på neddi der,men ut vil han vist ikke...luringen.. kan hende du får bekkenløsning.merket det i føttene jeg også.prøv å ta en varm dusj,og ikke ha bena i kryss når du sitter,blir værre da.jeg sitter å moter meg opp til støvtørking.går sakte med prosjektet mitt,hehe....(blir vel ikke fullført i dag heller)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Ja, kanskje jeg gjør det... Ikke moro å være bekymra... Er sikkert bare fordi jeg har lest om noen som lakk fostervann at jeg begynte å bli bekymra for det... sjokk!Har egentlig ikke veldig annerledes utflod nå enn for noen uker siden... er jo mere, (altså masse) men det er vel helt vanlig... og liker jo ikke at magen ikke hadde vokst noe særlig sist... synes 2 uker er lenge å vente før de sjekker igjen!! det med sexen ja... er så irritert på mannen min for tida at det ikke frister noe særlig... han har ikke gjort noe spesiellt men han bare irriterer meg... uff, hormoner altså!!! Tror jeg tar husvasken i morra jeg... Kan jo prates igjen da;) Og kanskje se da hvem som er først ferdig av oss to??;)hihi... må en tur på jobben nå,forberede det siste til bryllupet i morra... Men jeg har tatt meg fri i morgen, endelig i permisjon! Hehe;) Blir jo litt anderledes når en er selvstendig....Men da har jeg i hvertfall litt å pusle med:)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 skal skrive under på at bekymra er noe alle blir,men man ødelegger seg selv med det....tørr jo ikke glede seg. har selv lagt merke til at enkelte innlegg skremmer meg,så jeg hopper galant over noen,hehe..tullete meg..... min utflod er tyntflytende,og mye.men jm sier det er normalt.bruker bind hele tiden nå jeg.ta å ring,mas,forklar hvor redd du er.to uker er lenge å vente det.jeg ble sendt dagen etter,og blir det vel neste gang også hvis jeg ikke har vokst mer. hehe,her er det omvendt med sex...er vel like før han rømmer huset...som jeg sa til han,etter fødselen blir det leeenge til neste gang,knis.... god tur på jobb da...å ikke løft på deg rier nå da...elller,jo,du kan jo egentlig det...hehe...=0) her er jeg godt i gang med vasken,men kjenner det dabber av.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå