Gå til innhold

Hvem er det som skal teste seg i neste uke?

Anbefalte innlegg

Jeg skal teste meg på torsdag(7.9) Det eneste jeg har merket de siste 3-4 dagene er at jeg våkner på natten å må veldig tisse.Visst man skulle være gravid,så var vel dette litt tidlig-det pleier å komme litt mere uti husker jeg.

Ellers har jeg ømme bryster men det har jeg hatt siden de siste dagene på Gonal f,altså siden FØR jeg tok eggløsningssprøyta....

Nei jeg må snart merke noe mer,ellers ligger det dårlig ann.Har vert gravid to ganger før så jeg vet hva jeg pleier å kjenne.Men det er kansje anerledes når du har vært proppfull med hormoner elller?

Er det noen andre som har hatt det sånn med tissingen på natten?

Fortsetter under...

Hei,

Jeg skal også teste på torsdag. Det blir en spennende dag. Vet også om et par til som også skal teste den dagen.

Det har vært dårlige resultater hittil for oss i augsut klubben, at alt står og faller på oss. Tror nok vi må slå til med noen blå kryss her fpor å holde statistikken oppe.

Jeg er på mitt andre forsøk. Det ble satt inn to egg også denne gang. Et femdelt og el todelt. De deler seg ikke mer, så denne gangen var det jo flott med et knall egg. Får heller ingen på frys av den grunn, så jeg håper, håper, håper.

Jeg har vært overstimulert, så jeg har vært øm i hele kroppen. Kjenner det begynner å gi seg. Har faktisk vært oppe og tisset om natten. Men det gjorde jeg og sist, så det tar jeg ikke så veldig høytidelig. Ikke er jeg øm i bryster eller annet. Kjenner faktisk ingenting.

Det skal bli spennende neste uke, selv om jeg forbereder meg på neg test.

Venninna mi skal teste torsdag 7/9 :o)

(Jeg snoker på disse sidene fordi hun er langt nede og jeg trenger å vite hvordan jeg skal støtte henne...:)

Hun var ikke så langt nede i dag, men fremdeles negativ. Jeg syns hun har endret seg sånn i ansiktet....?!

Dessuten har hun vondt i korsrygg frem til litt utpå dagen hver dag, gir seg utover kvelden. Kvalm og ømme pupper, men antar det er bivirkninger av medisiner..

Så da er dere 3 som skal teste på torsdag :o) Lykke til dere to!

Jeg skal egentlig teste onsdag(6/9), sier egentlig, fordi jeg tror mensen er underveis allerede.Var veldig svakt farget utflod på papiret ved siste do besøk.

Det jeg har kjent/kjenner er super ømme bryster fra dag 1, oppe og tisset hver natt siden innsettingen, mensmurringer og litt ryggsmerter, siden dag 4 ca.Våknet inatt to ganger at jeg fikk magesm. som varte i noen sek. bare,aldri hatt noe lignende........men som sagt så tror jeg løpet er kjørt for denne gangen også..........

Hei, jeg skal ta blodprøve på torsdag men har ikke bestemt meg enda

om jeg orker å ta en hjemmetest i tilegg. Har vært igjennom dette så mange ganger nå at jeg tror jeg bare venter på svar fra blodprøva så jeg er helt sikker på at resultatet er riktig.

Skal aldri si aldri, kan jo hende jeg får et svakt øyeblikk....he-he.

Har egentlig kjent veldig lite denne gangen og i dag har jeg fått mensmurringer. Det kan jo både være positivt og negativt, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet en stund til å vente se.....

Fortsatt lykketil videre med rugingen dere andre, håper det blir noen blå kryss her inne snart!!

Klem

Hei å hå..

jeg skal teste den 7/9, gleder meg skikkelig til de. I de siste dagene har jeg vært i skikkelig dårlig form, litt små kvalm, tisser mye, stikkinger i magen(kjennes ut som strøm jo) og sure oppstøt. Håper inderlig at jeg tester pos.....

lykke til dere andre også

klemmmer fra

Annonse

Hei :-)

Jeg skal teste meg torsdag 7/9-06.

Dette er vårt første ICSI forsøk, og jeg holder på å bli smårar av denne ventingen nå ;-)

Jeg er oppe å tisser hver natt, litt små kvalm i perioder, smerter i korsryggen i perioder, ømme bryster, sure oppstøt, og tro det eller ei men jeg har så mange rare lukter....?? Tror vel egentllig at mye av dette er bivirkninger av Crinonen og kanskje psyken til og med spiller meg et puss. Men, men.... det er jo lov å håpe at dette er pos. tegn.

Får vel bare smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Det blir ihvertfall kjempe spennende å se om noen av oss augusthønner får pos svar. Vi er jo mange som skal teste til uken :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...