Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 som har termin i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmi mi Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hei, jeg er fra Drammen med termin i slutten av april:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mars79 Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 bor ca 1 mil utfor Drammen jeg.. Termin i slutten av mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella-81 Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 kommer fra drammen, og har termin i slutten av mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Bor 15 min fra drammen, har termin 30 mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 jeg bor i drammen har termin,24 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 bod i drammen, hedensrud, har termin 10. april. Hvor skal dere gå til kontroll??? jeg har bestilt meg time hos Gynekologklinikken. Har flere venniner som går der og er kjempe fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #8 Del Skrevet 3. september 2006 jeg bor på hedensrud.... jeg går på gynokologklinikken.veldig hyggelige der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 3. september 2006 #9 Del Skrevet 3. september 2006 =) bor du også på hedensrud???hvor på hedensrud bor du?? Torsvei her...har du barn fra før?hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 skabos gate bor jeg i har to barn fra før ja 7 år og 6 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 Hei Nanna76. Har ikke fått noen msn-liste ennå, men hvis du har lyst å legge meg til direkte, er adr. mi [email protected] Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 oki takk lagt deg til nå.går det bra m deg da klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå