Gå til innhold

NEEEEEIIIIIIIIIIIIII :'(

Fikk en gutt 5 feb 08 :)

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test idag tidlig, fikk negativt, så gikk jeg til legen for å skjekke så jeg var sikker. Han sa jeg hadde mistet ungen, sikkert etter stess på jobb eller trening..

Jeg er veldig lei meg, men jeg håper på at jeg har flere sjanser så jeg ikke har mistet den og.

Syns liksom alt virker så tungt og slitsomt nå etter denne tragedien.

Har liksom mest lyst til å gråte.

Men hvor lenge er det til jeg kan prøve igjen da? Er det egentlig noen vits? Tenk om jeg vil miste den og.

Det føles liksom som et drap, huff føler meg som en morder..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6155822-neeeeeiiiiiiiiiiiiii/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*klem* det er ikke din skyld... somregel skyldes sa at det er noe galt med fosteret så det ikke er levedyktig. Forstår at du er trist og at du synes det er vanskelig. Mistet selv 7+4 i vår, og jeg hadde det helt jævlig. Det er forskjellige meninger ute å går om når man kan prøve igjen. Noen mener "vent en mens", mens andre sier "bare prøv" Jeg mener man bør prøve når man er klar. Vi prøvde med en gang. Tenkte at hvis kroppen ikke var klar så ville ikke et egg feste seg, og ingen skade skjedd. Tror jeg ble gravid igjen syklusen etter, men mistet en dag etter ikm (er rimelig sikker). Perioden etter er jeg sikker på at jeg ikke var gravid, og i 3 pp fikk jeg igjen en positiv test. Håper det går bra med deg! Ta vare på deg selv... lykke til *klem*

Har du vert inne på "ufrivillig abort" og "mistet, gravid igjen" og lest? kanskje det hjelper deg?

Takk for e positive svarene.

Jeg var 5 uker på vei.

Jeg har tenkt å prøve igjen, føles ganske mye brede ut idag :)

Men jeg tenkte jeg skulle prøve igjen etter eller i ferien vår i oktober, skal en tur til gran canaria, kan bli koslig der.. hehe :)

Klem

For en SLEM lege!!!!!! Jeg er også 5 uker på vei, og var til legen min i dag etter noen små blødninger. Lurte litt på om jeg burde holde sofaen ei uke. Det anbefalte min forrige lege da jeg opplevde det samme med førstemann. Gikk bra den gangen, men etter alt jeg har lest hadde nok ikke den uka på sofaen mye å si til eller fra. Og det samme sa min lege i dag. Går det bra så er det meningen at det skal gå bra, og mister man, så er det ikke levedyktig. Man mister ikke pga stress eller trening. Så i morgen drar jeg på jobb igjen. Skal ta det så rolig som mulig, men leve normalt! Og glede meg over dette - men i hemmelighet ganske mange uker til!! :-)

Lykke lykke til med neste forsøk!! Mindre sjans for at du mister neste gang. Mange opplever dette en gang, færre som opplever det to ganger, og enda færre som opplever det tre ganger osv. Håper dette ble den trøsten det skulel være, og at ingen føler seg støtt av noe her

:-)

Annonse

*trøsteklem* Det er ikke pga. stress på jobb eller trening man aborterer. Fosteret var desverre ikke levedyktig fra starten av. Du har overhodet ikke gjort noe galt eller feil. Jeg har selv mistet 3 ganger 1 SA i uke 5 og 2 Missed abortion i uke 10 og uke 12,s å vet hvor tungt det er.

Lykek til videre :-)

Uff... det er nok forferdelig trist og misse.. Føler med deg.. Men viss en tenker seg om så har vi en fantastisk kropp, som faktisk støter fra seg foster som ikke er levedyktige... I steden for at en skal bære fram ett barn som ikke er friskt og som vil dø uansett... Det er desverre den harde sannhet... Men vi har heldigvis flust av egg og mange tjangser og gjøre det på.. Stå på, og prøv på nytt!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...