Gå til innhold

Tok test i dag å den var.....

Tulletutta

Anbefalte innlegg

POSITIV.. eg e gravid i følge den. så nå er det bare å krysse fingrene for spiren til liv holder seg der. Er litt nervøs no for nokon som eg kjenner mistete nett opp babyen sin 14 dager etter den skulle bli fødd, gutten hadde navle strengen 6 ganger rundt hodet!!!!! og mora hadde vert på ultralyd dagen før babyen døde i magen. hu måtte føde den på normal måte lå to dager i fødsel for sin døde sønn.

sorry for at eg skriver dette triste men eg måtte berre få lufte det litt ut har tenkt så utruligt masse på det i det siste. spesielt nå som eg mest sannsynlig venter baby selv.

Håper dåke forstår ka eg meiner er ikkje den beste på å ordlegge meg.

Klem

Fortsetter under...

Annonse

akkuratt det med den babyen som døde trengte du ikke fortelle om, her er en side der faktisk mange av oss (inkludert meg) som tenker på akkuratt dette å da hjelper det ikke når du skriver slike ting. Heller gå til noen andre å fortell det om du må snakke me noen om det!!

gratulere med spiren

ja, bur på stord men er ikkje der fra sjølv. vet ken personen er gjennom familen min. så det stemme nok. og til mitt forsvar til tidligere innlegg så var begravelsen samme dagen som eg skrev innlegget og tenkte mykje på det. var selv født 5 uker fortidlig pga navlestrengen 2 ganger rundt hodet.viss noko fekk "angst" av å lese det så trenger dere kanskje å våkne litt opp sånne ting kan skje. skjer ikkje ofte men kan skje.

eg beklager på det sterkeste at dere tok det på den måten var virklig ikkje meiningen at det skulle bli sånn.

Ikke bli lei deg cathy_87, er alltid en eller annen som blir fornærmet likevel.. Man må jo også være realister, og tenke på ting som KAN KANSKJE skje, uten at folk skal bli sure for det... Alle har hver sine tanker. Masse lykke til med småen, og kos deg.

Klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...