Gå til innhold

Jeg tror babyen min har misforstått litt

Anbefalte innlegg

Det har vert noen dager den er helt propell inni magen. En av dagene var i går. den sparket HEEEEEEEEEEEEEEELE tiden HEEEEEEEEEELE dagen. Å da mener jeg hele tiden. det gikk i ett. Men det som skjer dagen etter slike dager er at den er helt rolig. I dag har jeg nesten ikke kjennt en eneste bevegelse, å de som har vert har vert veldig svake. Er det ikke meningen at det skal være litt jevnt?? den her lille her sparker alle sparkene på samme dagen å så kviler den mange dager

Fortsetter under...

*ler* Ja, det der hørtes unektelig litt bakvendt ut.. Med nr1 var det noen spark for dagen.. Hun gav liv fra seg, men var ganske bedagelig anlagt.. Jeg er spent på åssen nr2 er.. Jeg har kjent svake dult og sånt, men det er for tidlig og for svakt til at jeg kan danne noe som helst mønster enda.. Du må vel bli sliten de dagene nurket sparker hele tiden??

Klem 13+4

Er det MIN baby du har i magen eller??? For det der høres akkurat ut som hos meg...:) Men jeg bekymrer meg ikke jeg altså. Så lenge det er liv, så er det helt greit at det er lite, hadde også en dag her det var HELE dagen....men de siste dagne har den vært rolig, men jeg har kjent det, men ikke sånn som den aktive dagen..:)

Tror det er litt normalt jeg...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...