Lisa_85 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg sydde for kort tid siden en ringslynge til meg selv.. men nå har jeg funnet et annet stoff som jeg likte bedre. Jeg vurderer defor å selge den første og sy meg en ny..men hva kan jeg ta for den? har brukt litt under 200kr på stoff og ringer..
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 ringslynge? hva er det? mulig jeg er teit men ble litt nyskjerrig.. he he
Lisa_85 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 en slik som man kan bære babyen i fra de er nyfødte og til du rett og slett ikke ønsker det lengre.. den jeg har sydd er nesten helt lik maya wrap slynga, som du kan se på www. babyslynga.no
lykkeliten født-23.10 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Kan du legge ut "oppskriften" ?så kan jeg få min mor til å lage en til meg. Så kjempepraktiske ut. Hva slags stoff kan brukes? Det må vel tåle litt tenker jeg....
Edelweis Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 ja, jeg ønsker også en oppskrift på en slik en! hadde vert fint å hatt noe å syslet med de siste 6 ukene jeg må gå hjemme alene!
monicah Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Hvor mye koster det å kjøpe en i butikk? Du kan vel selge den litt under butikkpris??
Lumsk Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Henger meg på denne. Jeg kunne også godt tenke meg å lage en selv.
Lisa_85 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2006 her finner dere en bra oppskrift: http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/sling.html#back slynga kan også lages med polstring (personlig synes jeg dette så noe klumpete ut) http://www.lises.net/hobby/sy/ For gode instruktioner se www.babyslynga.no De sier at det beste er å bruke et godt bommulss stoff, men jeg fant et veldi fint stoff med littegranne lin i. Jeg syntes dette virket mye luftigere så jeg velgte det. Ringer har jeg sett på noen stoff butikker, og på båt/motor forettninger. Husk at symaskinen dere skal bruke må kunne sy over ganske tykt stoff, da det blir ganske så tykt med alle foldene som skal gjennom ringene. Slyngene jeg har sett til salgs har variert i pris fra ca 500 til 1000kr. Så jeg vurderer å selge min for rundt 300-400? Høres det greit ut?
lykkeliten født-23.10 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Takk for oppskriften:) får høre med min mor om hun vil sy... Ja de jeg så på nettet kostet ca 500, så 3-400 må vel være ok. D er jo endel arbeid som ligger bak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå