Gå til innhold

HCG verdier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har kontroll på hvor jeg kan finne HCG-tabellen? Så den for noen dager siden, men nå finner jeg den ikke igjen.

 

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oops.. mente minus...

 

* At 12 DPO, the average HCG level is 48 mIU/ml, with a typical range of 17-119 mIU/ml.

* At 13 DPO, the average HCG level is 59 mIU/ml, with a typical range of 17-147 mIU/ml.

* At 14 DPO, the average HCG level is 95 mIU/ml, with a typical range of 33-223 mIU/ml.

* At 15 DPO, the average HCG level is 132 mIU/ml, with a typical range of 17-429 mIU/ml.

* At 16 DPO, the average HCG level is 292 mIU/ml, with a typical range of 70-758 mIU/ml.

* At 17 DPO, the average HCG level is 303 mIU/ml, with a typical range of 111-514 mIU/ml.

* At 18 DPO, the average HCG level is 522 mIU/ml, with a typical range of 135-1690 mIU/ml.

* At 19 DPO, the average HCG level is 1061 mIU/ml, with a typical range of 324-4130 mIU/ml.

* At 20 DPO, the average HCG level is 1287 mIU/ml, with a typical range of 185-3279 mIU/ml.

* At 21 DPO, the average HCG level is 2034 mIU/ml, with a typical range of 506-4660 mIU/ml.

* At 22 DPO, the average HCG level is 2637 mIU/ml, with a typical range of 540-10,000 mIU/ml

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg skrev førsteinnlegget her. Gikk og var kjempenervøs på fredag. Har hatt en ul på grunn av smerter i en eggstokk, viste seg å væte en syste som trykker oppover mot blindtarmen. Var egentlig misstanke om blindtarmbetennelse. Samtidig som dette ble sjekket opp, ville gynekologen også se på den lille inni magen, og han mente jeg var komt mye kortere enn de 6 ukene jeg mente jeg var på vei. Glemte helt å spørre hvor langt han trodde jeg var kommet, mest opptatt med å spy(:-() ) siden det gjorde så utrolig vondt da han klemte på magen. Og slik jeg forsto han tvilte han litt på at utviklingen gikk som det skulle, og han ba med måle HCG verdien, og fikk beskjed om at den normalt skulle fordoble seg i løpet av to døgn. Tok prøve mandag, og den viste 3466, prøven onsdag viste 5457. Dette var ikke en fordobling, men fikk beskjed om at dette var en fin økning, og at alt nok var som det skulle. Så har funnet ut at jeg etter disse verdiene er litt kortere på vei enn menstermin. hadde siste mens 13. juli, testa positivt (m sterk strek) 13 august, så ut fra det så synes jeg at det er litt rart om jeg skal være kommet to uker kortere enn det jeg egentlig hadde regna med. Da hadde jo g-testen slått positivt ut bare ett par dager etter befruktninga...??? Noen med erfaring med dette? Hvor langt tror du jeg er kommet?

 

7+3 eller noe helt annet?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tidligste man kan teste positivt er vel 9 dpo, men siden du testet så sterkt regnet jeg med at du tetet positivt 10 dpo. Terinen din ble da 28. april, og du er 6+3 idag. Det ville da vært for tidlig til å se hjerte på ul på mandag.. så du hjertet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle at jeg tok ul og HCG prøver den dagen jeg mistet i mai (før jeg begynte å blø mye) Jeg var da 7+4. De fant hjertet men det slo sakte (80-100) fosteret var bare 55 mm og hcg var 1090. Jeg begynte å blø samme kvelg og tre dager etter var HCG 56!

Ville bare si at jeg hadde mye lavere hcg verdier enn deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke tilbake nei. Dersom HCG verdien var stigende, var det ikke nødvendig å komme tilbake før vanlig ultralyd. Da skulle de også sjekke opp systen, men den vil de uansett ikke gjøre noe med før barnet er født. Men har jo tenkt meg til legen rundt uke 12, men der får en jo ikke vite noe særlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil å si at Hcg ikke kan stige... jeg hadde ma i juni og hvg steg helt til slutten.... legen fortalte meg hvorfor, det er fordi egglederene er med på at hcg stiger....... men hcg dobblet seg mange ganger selvom det ikke var liv der inne..... så hcg prøve er desverre ikke nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uffa da, nå ble jeg nesten litt redd. Men prøver å stole på legen. Han mente at om det ikke var liv ville verdiene gå raskt nedover, håper at du Kris var et untak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart det er et postiv tegn ,men desverre er det mange som har oplevd det samme som meg... hvis du søker på hcg her i forumet vil du sikket finne flere...

 

Sier ikke dette for å skremme altså, det var ikke meningen...

Synes du skal be om en ul til jeg så slipper du å bekymre deg, det går sikkret bra med deg når legen mener det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hadde siste mens og positiv test på akkurat samme dager som deg. Jeg har lange sykluser og regnet ut at jeg var ca 6+3 da jeg var på ul. Legen fant ikke noe bankende hjerte. Han mente det var for tidlig og at jeg kanskje bare var 5+6 uker. Jeg fikk tilbud om å måle hcg verdiene samme dag, for så å ta en ny prøve fire dager etter for å se stigningen. Hvis stigningen var fordobblet så var det et vitalt embryo og alt var bra. Min hcg på ul dagen var 26666 og fire dager etter var den på 58435.

 

Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...