Gå til innhold

ok damer, trenger masse hjelp nå!=)))))

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg svak pos el test, tok det for god fisk at jeg skulle få el innen 24-48 timer ( det er det som står i bruksanvisningen)

Tok en til i dag, bare for å sjekke, og det var ingen tvil om at det var pos, så ergo, nå har jeg el om 24-48 timer...

Mitt spørsmål er: Vi kan "ha oss" hver 4 dag i hendold til min manns sædmengde, er ikke så mye gitt ( dette er noe doktor ken pervis har sagt til oss)

Skal jeg ha meg i dag også, eller vente til i morgen, eller ha ,meg hver dag, eller samle opp litt..

skjønner??

håper på svar

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6155549-ok-damer-trenger-masse-hjelp-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he..-må bare le litt av ordvalget ditt.:-) Hvilken EL-test er det du bruker? Er det noen som viser at el er på vei? Min Clearbluetest viste kun pos resultat den dagen el var. Vi koste oss den samme morgenen jeg fikk fullt utslag. Og dessverre ikke før tre dager etter.

Så til ditt spm: Hvis el'en din var på vei i går og du hadde sex er det store sjanser for å bli gravid. Spermiene kan leve 4 dager mens egget lever ett døgn. Hvis du ikke hadde sex i går, eller uansett ville jeg ha hatt sex innen de neste 12 timene jeg da. Litt vanskelig å si. Men kjør på. Du har ingenting å tape.

Jeg ville nok hatt sex hver dag i de neste 5 dagene. ELLER så kan dere ta annen hver dag fra i dag. Vet ikke om hvordan det er når han har liten sædmengde, om det er best å ta det annen hver dag for at det skal samle seg opp igjen, eller hver dag for å være sikker på at det er noe der når egget kommer.

Ble kanskje ikke så mye klokere av dette, men lykke til uansett :-)

hehe, ble egentlig ikke så mye klokere=)))

det står på testene fra babydreams, at når man får pos test, han man el innen 24-48, i går var svakt pos, noe som kan indikere på at det var på vei, og i dag kjenner jeg absolutt at det skjer noe der nede..kremt=)

Har manen liten mengde skal man helst " samle "opp

Nå har jeg jo noen rakkere som ligger og venter, i og med at vi hadde oss i går, så kanskje jeg burde vente litt? Kaste i han sink, selen evitamin you name it, denne gangen skal vi lykkes=))))))))

klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...