Gå til innhold

Nå er skritt telleren i hus... ut på tur nå ja :)

Anbefalte innlegg

Vi er med på en konkuranse på jobben, har delt oss inn i 3 lag og registrerer hvor mye vi går i løpet av 14 dager.

Begynte idag- vi bør helst ligge på 10 000 skritt pr dag pr person.

Dette var ganske motiverende syns jeg- nå tar jeg litt ekstra turer :)

Flere her som bruker skritt teller?

Fortsetter under...

Nei, men eg har litt lyst på. Tenkte eg skulle kapre lillesøs sin sidan ho ikkje bruker den. Om ikkje anna fordi det er moro å sjå kor mange skritt ein faktisk går i løpet av ein dag, sjølv om ein ikkje er ute og fartar.

Jeg fikk en skritt-teller av mamma, men har ikke brukt den noe særlig. I og med at jeg er så kort så teller den liksom bare hvert andre eller tredje skritt. Og da må jeg drive å gange opp hele tiden. Blir liksom litt mye.

Fikk skritt-teller i går av søstra mi. I dag har jeg hatt den på, og har bare vært her hjemme. Likevel har jeg faktisk 5500 skritt... så med en tur om dagen, eller i alle fall annenhver dag, vil jeg komme opp i ca 10 000 av og til i alle fall :-)

Eh... hvorfor teller den ikke alle skritt fordi du er kort??? Det går jo ikke på høyde det? Den registrerer jo skrittene i forhold til når du setter foten i bakken/gulvet... i alle fall min...

Annonse

Min er også en sånn billiggreie... 99,- kroner på apoteket. men den teller da alle skrittene likevel....som sagt så registrerer "innmaten" hver gang jeg setter foten i gulvet/bakken, siden "innmaten" er "løs" og rister eller noe sånt når man går... et rist pr skritt.... (har nemlig heller ikke så masse penger ;-) )

Det var rart....

Kanskje du skulle gå tilbake og klage på den? Selv om min er sånn billigting teller den skrittene fint, kanskje ikke heelt nøyaktig, men rimelig nøyaktig, jeg kan stille inn vekt og skrittlengde, og se hvor langt jeg har gått, både i miles og km, pluss at den viser kcal jeg har forbrent. Sånn ca da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...