Gå til innhold

Hold på å kjøpe babyklær i dag...

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur i byen i dag og havnet i en babybutikk. Der så jeg på alle disse fantastisk nydelige små klærne. Plutselig sto jeg der og vurderte å kjøpe en pakke til meg selv. Tenkte på å kjøpe noen små sokker og en body for så å be det bli pakket inn. Pakken skulle jeg spare til den dagen jeg fikk positiv test og åpne den opp sammen med kjæresten..

Det er nå mye vondt en skal påføre seg i disse prøvetider, men akkuratt i dag var det i grunn litt godt å tillate seg bli revet med for en kort stund. En har blitt så flink til å skåne seg selv ved å unngå situasjoner og steder samt distansere seg fra ting som har med barn og familie å gjøre. Alle disse forsvarsmekanismene hjelper oss i hverdagen, men dreper også noe av gleden ved å ønske seg noe så sterkt.

Nå kjøpte jeg ikke noen babypakke i dag, nettopp fordi fornuften fortalte meg at det ville gjøre meg vondt værre. Men her sitter jeg og er ikke sikker på at det alltid er fornuften som bør tale, kanskje man har mer behov for å få fram følelsene våre enn det vi tør å gjøre...

Bare noen tanker på en fredags ettermiddag.

God helg forresten!

Fortsetter under...

Huff ja jeg vet hvordan det kan være....

Prøver å la være å gå inn i butikker med babyklær, så jeg slipper å bli fristet, men for noen dager siden kom det en reklame fra princess i posten med tilbud på masse babyting; krabbetepper, kluter, smikker og helsetepper og jeg lot meg selvfølgelig friste. Nå har jeg gjemt alt i et skap der det blir liggende en stund....

Fornuften seiret ikke denne gangen, men skal skjerpe meg heretter ;-)

Hei jenter!

Det er lov å ønske seg og samle til den dagen man lykkes. Koselig med litt handling og drømmer oppi alt det "triste".

Har selv mistet 3 ganger - den siste pga streptokokk B i uke 17/18 - det svangerskapet var jeg så redd og gikk store omveier rundt butikker... Men nå er jeg jammen i gang med både strikking og hekling i tilfelle vi skal få det til!

Må legge til at vi har ei prinsesse fra før - og har, hittil, ikke hatt problemer med å bli gravid - bare å bære de fram, som jo selvfølgelig er tøft nok det da...

Kjente meg igjen i denne... Men jeg motsto ikke fristelsen, jeg kjøpte noe fint smått... Vet det gjør vondt verre, men...

Håper veldig..!

Har heller ikke problemer med å bli gravid, men mister. Har vært gravid 7 ganger og har to barn.

Kan egentlig ikke klage siden vi har vært så heldige to ganger, men...

Ønsker dere lykke til, håper vi møtes på 1. trimester snart..

KJenner meg godt igjen i denne situasjonen....spesielt dagene mellom EL og IKM.... Så finner eg alltid noe fint å kjøpe...Det er jo greit å ha kjøpt endel klær når man først blir gravid liksom... Selv har jeg faktisk kjøpt inn litt og litt klær i over 2 år....det er så lenge jeg har prøvd... Så da blir det noen bæreposer (gulp) Hehe....men da har eg jo det meste klart den dagen eg får positiv test... =) Seng har jeg og kjøpt....den står hos mamma og pappa...

Vil nok fortsette å kjøpe litt inimellom jeg... =)

Vi har prøvd i 2 1/2 år nå, og det er utrolig vanskelig å IKKE kjøpe noe, når man går i butikker, og ser en utrolig søt body, sokker, smekke eller slike ting, utrolig vanskelig...

Men faktisk, så har jeg enda ikke ett eneste lite plagg i hus, redd for at det aldri skal bli brukt, og bare ligge der til hån.

Men jeg har en t-skjorte liggende, som jeg fikk for rundt 5 år siden, med skrevet "Baby Ombord" på, den er hellig for meg, har ALDRI hatt den på, bare sett på den, og den skal jeg ta på meg når jeg endelig er heldig! :)

DA skal jeg begynne å kjøpe klær :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...