lana<3 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Føler det er mange ennå fra august her og mange i oktober...men få i september...hvor er dere hen?
Stratos med 3 barn Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hei igjen ) Jeg kan jo like gjerne melde meg inn her, eller hva? )
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 Ha ha ja hva er i magen...vi er jo kommet til september nå...he...du blir vel rundt om den første i rekka denne måneden iallefall hi hi... jeg blir en av de siste siden jeg har termin 23 september...og før jeg vet ordet av det så kanskje går jeg over termin..typisk det når du tror du skal få før termin...hmmmmmm.....
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 hvordan er formen din noretta? Ser du har en dag etter meg...noen tegn??
Winterlady Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Vil ikke være her, men her er jeg... Skulle vært på sykehuset med pressveer syns jeg! Termin i dag!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Formen er bra... Begynner å bli drittlei da;) Ikke tegn til noe i det hele tatt!!! Lurer litt på om jeg kanskje lekker litt fostervann, men godt mulig at jeg bare stresser! Og du???
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2006 Du skulle fått noen av maseriene mine du månebarn....kanskjede kunne trigget noe....må si fra til gubben din at han må gi deg en dose så det kan bli no gang på riene...
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2006 stresser fælt...kanskje det som gjør at jeg har så mange plager...vil ha kroppen min tilbake...og gjøre akkurat det jeg vil uten å tenke på bekkenløsningen, kvalme, kynnere/maserier.... babyvogna har stått klar i tre mnd nå....så det var tilogmed litt støv på toppen....iiik
Gjest Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Jeg er også her,men ikke lenge håper jeg...
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Helt enig med deg! Blir godt å få kroppen tilbake!!
Lumsk Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Jeg blir også (forhåpentligvis) septemberfødende. Jeg har termin den 28. og begynner å synes at ting går litt vel raskt her. Er jeg virkelig klar til dette da? På tide å pakke bagen, kjøpe madrass, sengetøy og utetøy. Også blir livet så radikalt annerledes. Skal bare puste dypt inn et par ganger så går det over og jeg begynner å glede meg igjen:)
Lumsk Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Maserier allerede? Men du har da termin bare fem dager før meg... Ah, føler jeg får enda dårligere tid:) Håper du slipper å gå slik helt fram til termin.
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2006 Du vet lumsk..noen begynner tidlig med maserier og kan gå langt over tiden til tross for vonde maserier...andre igjen kjenner ingenting før den dagen riene setter inn... Hadde ei venninne som fødte begge ganger på den måten...hun satt på macdonalds og spiste og kjente plutslig..huff da litt vondt i ryggen her ja..og plopp seks timer senere var hun mamma....
Sebra Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Hei! jeg har termin 2 september. Alt er i hus. Har begynt å få en del telefoner om jeg merker noe. Men , nei ingen ting. Første kom på terminen . Er spent på når hun kommer og hvordan det starter. Lykke til alle sammen.
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 1. september 2006 Dere som har termin i dag og igår, sist uke...må holde oss andre utålmodige, ventende oppdatert på hva som skjer med dere....hvem blir den første montro....hmmmmmm.....jeg tipper det blir "hva er i magen"....meeen ja vi får se....
Silje_33 Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 Ja, termin 21. sept. Men håper inderlig at han kommer før, slik førstemann gjorde. Han kom 1 uke før termin. Proppen gikk 2 uker før termin. Så vi får se. Driver også og tenker at jeg lekker litt fostervann, men er vel bare overhysterisk... Har blitt veldig kvalm og generelt dårlig form de siste to dagene. Og sover dårlig om natten. Har håpet at det skal være noen tegn, men er det som sist, så skjer det hele sikkert veldig plutselig. )
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. september 2006 #18 Skrevet 1. september 2006 *vinker* 16nde september er etter sigende dagen min Vi dukker vel opp mer framover, folk er i permisjon nå og begynner å bli leie
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 1. september 2006 Ja nå har vel de fleste av september jentene permisjon...og de fra august som ikke har fått enda er det enda mange av ser jeg.. jeg har ikke stort annet å gjøre for tiden enn å sitte her og jabbe...er ganske uuuumobil kan du si...
komplett familie Skrevet 1. september 2006 #21 Skrevet 1. september 2006 Jeg har termin 8 sept, men jeg vil gjerne ha han ut nå.... Må vel holde ut, men skal prøve meg på et kjerringråd i helgen - nemlig å vaske leiligheten. Håper det fører til noe =)
lana<3 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 1. september 2006 ja du må oppdatere oss da om det virket....ser du er fra stavanger...jeg også.... kjekt å se andre fra distriktet her...
komplett familie Skrevet 1. september 2006 #23 Skrevet 1. september 2006 Blir sikkert sliten med masse kynnere, men jeg er nok her til uken også.... Pleier å være veldig optimistisk,men med en mor som gikk 14 dager over med alle sine tre, så er jeg forberedt på det. Så kjekt å se andre fra Stavanger ja =)
Tessa1977 Skrevet 1. september 2006 #24 Skrevet 1. september 2006 termin 27 september Skal føde på tønsberg,planen hvertfall...andre??
Gjest Skrevet 1. september 2006 #25 Skrevet 1. september 2006 vet du,jeg er her jeg også!!!!! termin 22.9, og DRITTLEI....=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå