Gå til innhold

Hvordan kjennes magen ut????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min er fortsatt litt myk... men det har jo kanskje noe med det fett laget jeg har der og.... men innimellom så er den stein hard...

men jeg begynner å kjenne hvor den lille ligger da... innimellom så har det gjort vondt på siden så da måtte jeg dytte den lille litt inn så gikk det over :)

er jo koselig å stryke den lille på hodet, rompa eller hva jeg får tak i innimellom...

Min er ganske myk tidlig på dagen, men utover dagen og kvelden er den steinhard - umulig å klemme på uten at det gjør kjempevondt !

De ruglete greiene er vel muskler og sener i underhudslaget som kjennes ? (eller mener dere at det er ruglete langt INNI magen ?)

Jeg kan ikke kjenne hvordan han ligger, men av og til kommer det en fot eller en hånd sveipende under mageskinnet, helt merkelig.

Annonse

Ikke ruglete lang INNI magen.. En cm eller noe inn tenker jeg. Sånn rett innenfor huden!

Hadde en merkelig opplevelse når jeg ventet på toget her om dagen også. Dreiv å strøyk meg over magen og kjente en "klump" tok litt på den og plutselig så forsvant den! :-))) Sikkert en arm eller fot. Rart! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...