Gå til innhold

BIM treff i Ålesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det gått an å tatt treffene litt tidligere på ettermiddagen eller er det slik at det passer best for alle kl 17.00?

Har utrolig lyst å være med nemlig, men jeg kan ikke komme så lenge møtetiden er den den er - for det kolliderer totalt med arbeids- og middagstid i huset her.

Syns det er synd å ikke kunne fortsette og dra på treff... men men..

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Vi ble vel enige på forrige møte at det passet for de som var der å møtes i 5tida, nettop pga jobb og familie. Middagsmaten kan far i huset ta seg av vettu;) så vi mødre og kommende mødre får spise ute 1gang i uka=) Du kan godt komme seinere oxo om du har lyst. Vi pleier å være til 8-9. Du er hjertlig velkommen=)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er vi mange i Ålesund eller?? Og er det flest som HAR barn..eller om skal ha som møter?;)

Skrevet

Vi har vært ca 6 stk på de treffa som jeg har vært med på,d er en god blanding av første - og andregangsfødende..så d er bare å stikke hode innom viss du vil..vi trenger litt nye etterhvert da tre av oss har termin no i oktober..:)skal ha treff i morgen på lyspunktet kl.17.00..jeg kommmer mest sannsynli ikke da jeg har fått ei skikkeli forkjøling..

men du er velkommen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...