Fantasia-fikk gutt 30/11 Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 "morsomme" tenåringer i tillegg til den dere venter? Min eldste er 14 år og idag fikk jeg greie på det at han er tatt i både det å drikke øl og røyke. Han bor hos faren og er hjemme annenhver helg så jeg fikk telefon fra faren idag. Er helt satt ut, javel så finner han på mye rart i og med at han har ad/hd men akkurat dette hadde ikke falt meg inn enda. Skjønt jeg vet jo at unger nede i den alderen begynner med sånne ting. Han har bodd hos faren i ett år for å se om det var lettere for han der inne på skolen og sånt, men ser ut som at vi bomma stygt der:-(( Så nå itillegg til å ha tre barn under 10 år, vente barn nr 5 med alle de problemer det innebærer å være gravid, så må jeg også få en 14 årig gutt til å slutte med å røyke. Lykkelig idag jeg...tror ikke helt det!! Måtte bare blåse ut litt før han kommer hjem for helga Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6154296-er-det-flere-som-har/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 uff da..jeg gruer meg til jeg har barn på det stadiet!! venter min første jeg, da..men nevøen min blir 13 i november og jeg er spent og litt nervøs på hva slas valg han kommer til å ta framover.. men jeg husker jo at vi begynte drikke da vi var 13, og det var normen da.. bare de ikke drikker så mye og holder seg unna "grøfting" ved vann og vei og andre stoffer så er man vel heldig..desverre ! Men politiet var aktivt til stede og passet på og kjørte ofte unger hjem der vi grøftet...håper politiet har slik oversikt og resurser på de fleste steder i dag også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6154296-er-det-flere-som-har/#findComment-6154395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå