Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Jag misstänker att jag fått sopp før det klør litt och jeg har vite flytninger og er 7 uker på vei. Kan det bero på graviditeten? Er det farligt när man er gravid? Kan man bruka medicin typ Pevaryl el lignande? "Orolig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hei! Det finnes midler på apoteket som kan brukes uten resept. snakk med dem, de vet hva du kan bruke når du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Flytningene dine kan väre pga graviditeten og behöver ikke väre svamp/sopp. Men om det klör og lukter ille burde du gå til lege evt. mödravård (om du er i sverige) og få sjekket om du har sopp. Tror det står på pevarylpakken at du ikke skal bruke det uten å ha fått beskjed fra legen, spesielt ikke förste gang plagene oppstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg hadde et par tilfeller av sopp i skjeden i sist svangerskap (det klødde SINNSYKT). Gikk greit vekk med Canesten. (Selges reseptfritt på apotek og var i følge pakningsvedlegg + apoteker ikke farlig å bruke når man var gravid.) Legen min sa for øvrig at hvis jeg merket jeg begynte å få sopp igjen, kunne jeg prøve å skylle skjeden med eddik. Yougurt Naturell skal også hjelpe. Kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå