ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som vet om det er noen bilsyketabletter som virker og som man kan ta når man er gravid? Må ha noe til vi skal på utenlandstur neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hei! Snakk med farmasøyten på apoteket, de vet hva som er trygt å bruke under en graviditet. Det skal alltid være en farmasøyt tilstede som har hovedsanvaret for utlevering av medikamenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2006 Tenke å stikke innom på vei hjem fra jobb. Satser på at de har noe, sitter her med sea-band, drikker farris/eplemost og ingefærtabletter men ingen ting virker skikkelig. Er fortsatt litt for kvalm til å sitte her å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 hei1 jeg håper det går bedre for deg, jeg var sikkelig kvalm i ca 1 uke, nå er det bare noe murring som er der. Når jeg begynner å bli sulten spiser jeg litt med en gang og når jeg kjenner kvalmen begynner å komme sikkelig, tvinger jeg i meg noen småe kjeks, det hjelper for meg i alle fall. Det blir da en del småspisning i løpet av dagen, men det får da heller bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2006 Har en pakke kjeks stående på pulten min også, så jeg småspiser litt innimellom. Men det verste er jo å gå kvalm hele tiden. Får jo ikke til å kaste opp, bare konstant kvalm... jaja bare 5 uker igjen til de sier kvalmen skal gi seg. (gjorde ikke det sist gang men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelige pija Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 prostafen fikk æ på sykehuse når å ble innlagt får svangerskaps kvalme. fikk bare ta to om dagen, men dem holdt i 12 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå