Gå til innhold

hmm ravid eller ikke... noen som vet..

Anbefalte innlegg

hei dere, har vært "plaget" med mye utflod den siste uken, tynn og lukter ikke. Tok meg en tur til legen i dag for å sjekke om det kunne være infeksjon eller sopp. Han tok prøver og tittet, og sa at det såg ut som jeg var gravid! Men jeg går på p-piller. Han ba meg vente og tok en gravid.test. men den var negativ. kan jeg enda være gravid selv om den var negativ. Sist jeg var gravid 3 år siden så tok jeg en test og den viste negativ og da jeg var hos legen 2 uker etterpå var jeg allikavel gravid. Så det jeg tenker er om kanskje det var så tidlig at det ikke ga utslag men rart at han da kunne se at det såg ut som jeg var gravid... skjønner ingenting... og har jo litt lyst på en liten baby til...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6154103-hmm-ravid-eller-ikke-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei det er jo rart om han sier sånt uten grunn. han sa at livmoren eller livmorhalsen husker ikke :) hadde slik utseende eller farge som når man har blitt gravid.. Prøver å få gjort noe fornuftig på jobb i dag men klarer ikke helt å konsentrere meg... skal prøve å vente til slutten av neste uke å teste på nytt da... hadde jo vært artig om jeg var gravid selv om det ikke er planlagt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...