Anquor Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Har tenkt mye på å bruke Eirik eller Erik vist det blir en gutt, men vil gjerne ha et namn til,,, forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Eirik eller Erik.. Andreas Mathias Johannes Tobias Alexander Kristoffer Leander Nikolai Cornelius August Amadeus Sebastian f.eks; Eirik Mathias Erik Andreas Eirik Leander Erik Cornelius Eirik August Erik Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Eirik er et nydelig navn! Noen navnekombinasjoner: Eirik Alexander Eirik Mathias Eirik Andreas Eirik August Men egentlig synes jeg Eirik er aller finest alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stella&My+2 Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Broren min heter Erik Magnus,- kjempe fint navn synes jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Hva med Eirik Andre..eller faktisk bare Eirik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Liker best bare Eirik eller bare Erik. Skal du bruke 2 navn synes jeg det er enklest å uttale navn der E-navnet kommer som nr. 2. Lars Erik Jon Erik Nils Erik Jan Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå