Lilje74 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 ...blir det for varmt å bruke denne allerede nå?
Mamman til Audun Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Vanskelig å si. Hvis det er for varmt, vil babyen være urolig og evt. svettt i nakken. Høres litt overkill ut med lammeskinnspose ennå, men kommer an på været der du er. Også om det er vind og sånt...
Lilje74 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Tusen takk for svar :-) Er nok egentlig litt for varmt nå da her i Oslo... Hadde bare vært så praktisk...
Elle Vilde Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes det er altfor varmt! Midt på vinteren lå jenta mi i lammeskinnspose, et sett ullundertøy og strikket ullsett utenpå + lue og votter. Jeg skal bruke dyne og evt. teppe nå i begynnelsen (dersom babyen kommer snart da... Hvis det blir i slutten av september, må jeg nok vurdere skinnposen...) Når har du termin, forresten?
Boogie Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 KOmmer vel litt an på hvor i landet man bor. Men vi bor også i Oslo. Forrige gang fikk vi baby i slutten av august, og brukte lammeskinnspose fra månedsskiftet oktober/november. Før det var det for varmt.
anntin Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg brukte saueskinn i vognen hele tiden sist. Gjennom hele sommeren også. Fordelen med skinn er at det varmer når det er kaldt og svaler når det er varmt. En annen fordel er også at en slipper å kle så voldsomt på babyen fordi det er varmt og godt i vognen. Så jeg kommer til å ha skinnet i vognen hele tiden denne gangen også. Har 22 dager til termin...
bee* Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 KOmmer an på babyens alder og posen.. jeg bruker den på lille gutt men har den åpen.. Han er 11 mnd og sitter i vogna så det blir jo ikke så klamt, så har han nesten ikke kler på seg heller da strømpe bukse og lang body kansje ei tynn hette jakke.. Ville ikke lagt en baby i bag vogn i pose nå tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå