Edelweis Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 den så jeg i går å ble litt skuffa egentli! den var jo ikke skummel i det hele tatt! bare syk i hodet! skulle tro at det var litt mer piff i den etter som folk på 18 ikke er anbefalt å se den! hmm... ble litt sinna, men det er vel bare hormoner som er ute på raid! hehe...
Edelweis Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 hostel heter den. det var noen inlegg om den for noen dager siden her på 3 tri! en grøsser. det sto en anmeldelse om den på vg-nett!
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg var forberedt på å drite i jeansen når jeg så den.. men den var ikke noe skummel i det hele tatt.. bare skikkelig syk og ekkel. Typisk tarrantino !! sånne filmer gir jo næring til virkelig syke, syke mennesker der ute
Edelweis Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 jah kan du tenke deg all den inspirasjonen syke mennesker får av slike filmer?
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 uff ja.. alt sånt må jeg bare "late som ikke eksisterer" går jeg rundt å tenker på det - blir jeg bare sprø!! Bare coveret på filmen sier jo litt.. Drillen ned i kjeven på han gutten.. huff og huff!! Godt det bare var film. Du skal være rimelig syk i hode for å skrive en sånn film også da.. Men det har jeg tenkt på mange ganger- det finnes jo virkelig syke mennesker der ute- og de suger vel til seg slike filmer som fluer til dritt..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 skal dere ha skummel film,så se SAW filmene.. synes de var drit herslige jeg..
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Ja de er dritbra:) står i skrekk-seksjonen her hjemme!! Elsker skrekk og grøss og horror!! har vel sett alt jeg har kommet over tror jeg:)
Edelweis Skrevet 1. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2006 jeg har sett en film som ble forbudt for noen år tilbake. den heter cannibal holocoust (med tanke om skrivefeil). det er den sykeste filmen som er lage. den er skummel den! men har hørt at saw-filmene skal være noe for en som ønsker vannavgang også=)
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Den har jeg ikke sett- bedt samboer lete etter den så vi kan laste den ned:) Ja best for meg å ikke se så mye grøss på en stund enda.. vil jo helst ikke ha noe vannavgang her i stua før helst midten av november og utover.. men da er det bare å kjøre på skrekk-kveld etter skrekk-kveld.. Ender vel med å bli så skremt at jeg må tisse på potte på soverommet! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå