Gå til innhold

Ja, det er deres feil: Nå har jeg akkurat brukt MYE på nye støvletter...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke engang tenkt tanken på nye støvletter, før støvlettdiskusjonen for oss-med-ekstra-cm-rundt-leggen begynte å gå. Så nå har jeg et lekkert par svarte, helt opp til kneet, støvletter. De er så fine!!!

Jeg kikket på nettsidene dere anbefalte, fikk noen tips der. Var på Dominique, der hadde de mange str. (rundt leggen...). Tilslutt endte jeg opp på Skoringen hvor de har et merke som heter Ara med vidde rundt leggen. Gabor er også et merke med forsjkellig leggmål. Både Skoringen og Eurosko hadde det merket. Mine var i hvertfall veldig gode å gå på.

Takk for hjelpa, jeg skal bli så fin i knekort mammakjole og lange støvletter!!

Fortsetter under...

Bra!!! Det svei vel litt i lommeboka, men ka søren, vi har lov å vere fine i støvletta sjøl om leggane ikkje e str heilt gejnnomsnitt!! Kos deg og pynt deg med støvletta og kjole :-)

Og så så kjekt det er når nåkken skrive inn sånne postive ting også (ikkje misforstå, eg er også veldig glad for å ha ein plass eg kan spør om alt og klage og sukke når det er nødvendig!)

Jeg måtte også titte.. det skulle jeg ikke gjort! Falt helt for de vinrøde....... 2000 kr + frakt *sukk*

Endelig noen som tar tak i problemet.. Jeg har problemer med å finne fine støvletter, enda jeg har ikke de største leggene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...