Flippflapp Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 hei. Jeg er 5 uker på vei. Er å titter på bilder av gravide mager her....de er kjempeflotte! Men jeg har bare funnet bilder av kvinner som er syltynne! elller de er tynne og slamke før de er gravide også får de en vakker stor synlig kul på magen.......jeg lurer på om det er noen her som meg, som har litt ekstra.....ikke 90+ men bare litt ufarlig mage fett......så kunne jeg sett hvordan kanskje magen min vil se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Den strammer seg helt sikkert ut etterhvert som alle andres:) Det gjorde det i alle fall på min venninne som veide godt over 80 da hun ble gravid, og helt oppe i vel 118 da hun fødte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Vet ikke hva du mener med ufarlig fett på magen, kanskje jeg kvalifiserer til det? Ta en titt på skeland.piczo.com, inne på graviditeten-siden. Der har jeg magebilder fra uke 13 til etter vannet er gått. Må legge til at jeg la på meg 24 kg under den tiden, så ikke alle bildene er like vakre, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 jeg var over 100 kg da jeg ventet min første.. og jeg fikk kjempefin gravidmage, jeg altså... nå er jeg 130 og jeg håper på å få en like fin mage nå.. har alt "fordelt" over kroppen for å si det sånn... så er ikke alle kg på magen, liksom:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå