Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Har lagt inn et innlegg på "Gravid og jobben"-forumet, og de som ønsker å gi meg råd ang. kinkig situasjon i forhold til tilbud om ny jobb og bli-gravid-prøving må svare meg der, jeg trenger desperat noen råd.....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Har du lyst til å bytte jobb så gjør det, det kan jo ta lang tid å bli gravid og det lønner seg ikke å sette livet "på vent" så lenge...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Takk for svar! Tror nok jeg kommer til å søke ja, så får jeg ta graviditets"problemer" når den tid kommer. Nytter jo ikke å ødelegge mange måneder i forveien på en tragisk jobb... Gutta har det greit de, de slipper å tenke på slike ting. Samboeren min har begynt på 2 år med videreutdanning nå og slipper jo å tenke på om han må kutte det ut eller ikke, eller gå glipp av eksamen og lignende pga. at han planlegger barn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå