Maria..prøvere sen -99 Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Undrar på om du vill se på mig også, ser du barn på mig og i så fall när? Blir lite smått desperat efter 7 år med pröving og 2 misslyckade ICSI bak sig. Kan du se några barn? Jag 17.12.76 Maken 08.01.71 Tacksam för svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6153469-sn%C3%A4lla-elastica/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elastica Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Heia vennen -klart jeg kan:-) Nå håper jeg at du tar spåingen med en klype salt for når noen har prøvd så lenge som dere vil jeg nødig gi falske forhåpninger... JEG HÅPER VIRKELIG DERE LYKKES SNART !! Jeg får opp graviditet til vinteren på deg, men ser ut til at dere må ha litt hjelp.. Gutt er det som kommer først opp og muligens tvillinger el. to tette.. Jeg får opp 3 barn totalt på deg. Sender babystøv og krysser fingrene for dere!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6153469-sn%C3%A4lla-elastica/#findComment-6153759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå